Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
PX wat zijn jullie toch oneerlijk betreffende info naar de klant toe welk pakket hij moet nemen. Ik heb het start internet pakket http://www.proximus.be/nl/id_cr_int/particulieren/producten/internet/internetabonnementen.html Ik heb nu 2 maand het start pakket en gemiddeld verbruik ik 8 GB per maand beetje surfen en online gamen en dat is het. Zoals gezegd op andere topics neem ik 2 keer op jaar Netflix voor maand zoals nu op 24/07 zaterdag heb ik terug maand genomen en mijn verbruik zat toen op 7 GB. Wilde 2 reeksen zien namelijk Marco polo 10 afleveringen en Shaka Zulo ook 10 afleveringen en heb ze gezien op 2 dagen was marathon hier en mijn verbruik zit nu vandaag op 36 GB voor kleine 20 uur film. Dus tip voor de lezers je kan dagelijks 3 uur film zien met start pakket en het scheel 20 euro per maand dat het goedkoper is. N.B. Marco polo en Shaka Zulo waren reeksen in UHD dus die verbruiken nog meer volume.
Dag iedereen! Ik verhuis binnenkort en heb een pack besteld bij Proximus, ik heb een telefoon gekregen met de vraag om te bellen naar 0800 22 800 om een afspraak vast te leggen met de technicus. Het probleem is als ik naar dat nummer bel, weet ik niet welke optie dat ik moet kiezen om een afspraak vast te leggen, er bestaat geen optie voor 'technicus'. Mijn vraag is, is het mogelijk om op een andere manier met de technicus af te spreken? Of als ik naar het bovenstaand nummer bel, wat moet ik doen (stap voor stap)? Groetjes, Amro
het gaat over Multi NL boeket en M&S pass kan nergens deze topic vinden in myproximus mvg
Beste, Ik wil graag mijn Bbox3 sagem wisselen met een Bbox3 technicolor ... is dit mogelijk? Ik heb een nieuwe lijn en zit nog steeds op 40% van mijn gewenste snelheid. Wanneer komt dit inorde? En waarom heb ik nog steeds geen vectoring ... (Mijn buurt heeft dit wel...) Mvg, Mo
Met mijn bbox heb ik snelheden tss 10 en 12 Mbps down en rond de 5 Mbps up. Dit op alle gebruikte apparaten en op zowat alle plaatsen in huis. Verder weg daalt het nog. Nu mijn vraag is zou ik met een bbox 3 hogere snelheden halen. Bbox is toch al meer dan 5 jaar in gebruik en eigenlijk ben ik er wel tevreden over, buiten de snelheid dan. Altijd stabiel signaal en nog nooit moeten herstarten of resetten. Maar nu ik geen enkel toestel heb dat nog met een kabel aangesloten is duurt het soms wel lang om iets van enige omvang te downloaden. Ik heb ook al verschillende kanalen geprobeerd maar de snelheid wil niet hoger. Via een kabel aan de modem kom ik aan 60 Mbps.
hier is nog eentje om toe te voegen aan de lijst met functies die met de oude decoders wèl werkten en nu niet meer: als de teletekst-ondertiteling ingeschakeld is kan ik niet meer pauzeren, noch voor- of achteruit spoelen. De teletekst-functie moet hiervoor eerst weer uitgeschakeld worden. Van verbetering gesproken?
Vandaag krijg ik een bericht van proximus om de contactinformatie voor uw domeinnaam te controleren. Nu ben ik dat totaal vergeten dat ik een domeinnaam had : /http://www.marceldekind.net/ Er staat zelfs nog een onafgewerkte site op.(van jaren geleden ) Maar ik vind niets meer van ftp adres, user en wachtwoord . Hoe krijg ik dat terug in orde , het ftp adres moet toch ergens te krijgen zijn . Of kun je vanuit proximus op de website ? Ik zal ook nog eens in de papieren gaan zoeken maar dat gaat veel tijd kosten !!!
Hallo, hoe kan een extra lijn toegevoegd worden aan een bestaand nummer?
Kan ik fon gebruiken met een gsm abonnement ?
Mijn Fritz Box is nog altijd niet ge update, staat nog altijd op versie 6. 31 waardoor dat ik nog snelheden heb 70 download en 15 upload; zie afbeelding . Groeten Jeroen.
Recent ontvangen wij geen bevestigingsberichten meer per e-mail na het indienen van een E-Lotto formulier. Ik meldde dit kleine probleempje bij Lotto en kreeg het volgende antwoord: "... Helaas zijn er momenteel problemen met de gebruikers van proximus/skynet waardoor u niet alle e-mails van de Nationale Loterij ontvangt. Proximus is hiervan op de hoogte en zoekt naar een oplossing..." Klopt dat, en is het probleem dan puur technisch of een juridisch/financieel geschil?
Best mensen, ik noem dus Direct wat niet wil zeggen dat ik een vlugge ben, eerder traag denk ik. Als invalide is het niet altijd gemakkelijk leven maar ik maak ervan wat ik kan.Met de PC werken is nu na mijn incident niet zo evident meer. Dus weet maar ik type traag zoals met alles. Dat ik in dit forum kom loeren is omdat ik in de problemen zit door een plots hoog verbruik van het internet. Even vertellen wij (mijn vrouw en ik) zijn overgeschakeld van telenet naar proximus wegens goedkoper en wat maken wij nu mee: Na installatie, internet en TV en vaste telefoon doen het. nu wil ik met de smartfones beginnen en wat blijkt de ons bestelde abonnementen niet er niet bij waren besteld alhoewel wij de simkaarten al hadden. Drie dagen ben ik aan het trachten de smartfones te activeren want ik wist nog van niets en uiteindelijk heb ik van miserie de help dienst gebeld. Wat de meneer aan de andere kant van de lijn zegde deed mijn haar recht de hoogte in gaan.
Sinds ik die nieuwe decoder kreeg bij de inruiling van een oude decoder bevriest een zender. Ik kan dan zelfs na herstarten, power knop, stroom uitschakelen de zender niet veranderen. Soms zelf enkele dagen lang. Heel vervelend! Wat kan ik doen opdat na een herstart van die decoder ik met de afstandsbediening ik de zenders kan wisselen. Ik vraag me af op het probleem bekend is bij anderen? En of er andere manieren zijn om deze decoder te doen herstarten of mss zelfs de afstandbediening. Ik hoop dat mijn probleem duidelijk is. Met vriendelijke groeten
Eigenaardig bepaalde producten voor de vaste telefoon (oproep doorschakelen 2.99€/maand) kunnen blijkbaar niet besteld worden zonder GSM nummer.
ik probeer op te nemen maar krijg de boodschap : foutmelding, er heeft zich een systeemfout voorgedaan heb decoder al paar keer uitgeschakeld maar boodschap blijft gelijk weet iemand wat ik kan doen?
Beste, Sinds kort ben ik door een verhuis na jaren bij telenet bij proximus gegaan voor zowel mobiele telefonie, internet en digitale tv. Ik moet echter melden dat ik tot nu toe nog geen enkele positieve ervaring heb. Vooraleer ik beslis om toch weer om te schakelen naar mijn vertrouwde provider probeer ik het hier een laatste keer. -Wanneer ik een serie opneem heb ik wekelijks wel een aflevering die niet opgenomen is. - Wanneer ik een opname stop, en deze nadien wil verder kijken krijg je de optie om vanaf het begin te kijken of te hervatten. Wel, ik mag nog 100 keer op hervatten klikken, het programma start telkens weer vanaf het begin. 2 kleine problemen die ik voordien bij telenet nooit had, doe ik nu echt iets totaal verkeerd of hoe kan ik dit oplossen?
Hoe kan ik mijn mailbox overzetten van POP3 naar IMAP? Er staat in Proximus-support dat IMAP beter is, maar hoe je het moet doen vind ik niet. Dank bij voorbaat Jaak
Het is dus mogelijk om een gedetailleerd overzicht van alle gesprekken etc. te laten weergeven op de online factuur door 'TONEN' naar 8787 te sturen. Op welke manier kan dit ongedaan gemaakt worden aangezien ik dit niet meer hoef te zien?
Eén van de dagen vertrek ik naar IJsland. Kan ik ginds "ongestraft" naar Belgie bellen zonder achteraf een torenhoge factuur te krijgen? MOET ik een daily travel aanvragen of kan het tegenwoordig ook zonder? Af en toe ga ik naar huis bellen, dagelijks een sms of maximum 5 en om de paar dagen een mailtje met mijn wedervaren.... (als ik bereik heb natuurlijk) Moet het nog of kan het ook zonder? Ik probeerde met de klantendienst te bellen maar na 45 minuten wachttijd heb ik het opgegeven....
Waarom kan ik geen sms'en meer beantwoorden,niet meer bellen en waar kan ik mijn beltegoed weervinden? Niets werkt nog!!!! Ben vanmiddag naar proximus in Vilvoorde geweest voor om te schakelen en nu werkt er niets meer.
Via google chrome wil ik proximus tv kijken, ik krijg de melding om silverlight te installeren. Wanneer ik dit download, krijg ik steeds de melding dat dit programma al geïnstalleerd is. Wat moet ik doen?
Ik ben dinsdag via de Proximus webshop overgeschakeld van een Pay&Go herlaadkaart naar een Smart+15 FullControl abonnement. Althans dat was de bedoeling want we zijn nu twee dagen verder en dit is nog steeds niet geactiveerd... Nochtans staat er in de bevestigingsmail duidelijk "Je nieuw mobiel tariefplan wordt geactiveerd binnen de 24 uur". Mijn belkrediet is momenteel volledig op wat betekent dat ik niet meer kan bellen of sms'n. Graag dringend een oplossing aub!
Ref klacht: 27262134 Het is al ver gekomen dat ik me tot het forum hier moet richten om misschien een oplossing te bekomen maar via telefoon en Proximus winkel te Leuven worden we telkens van het kastje naar de muur gestuurd. De telefonische klantendienst zegt iets helemaal anders als de Proximus winkel ze werken nochtans voor hetzelfde bedrijf dacht ik. In Maart van dit jaar nam ik een GSM met abonnement Smart +45 . Ik veronderstelde dat alles samen ging gevoegd worden in onze bestaande pack. Dit gewoon omdat het voor ons makkelijker was en omdat alles netjes maandelijks via Domiciliëring betaald ging worden. Maar na een maand bleek dat het apart was en niet bij in de pack zat. Na 2 maanden besloot ik mijn nummer toe te voegen aan mijn pack met een +45 smart abonnement. Dit verliep vlot via de website helaas te vlot. Eind van de maand kreeg ik een factuur wegens contract breuk . 431 euro leuk is anders . Ik had nochtans het zelfde abonnement genomen niets meer of minder. Na
hallo, is het mogelijk om voor mijn vaste lijn het nummer te kiezen?
Wie zou mij kunnen helpen op de ideale configuratie thuis te bekomen moet volgende situatie: Woonkamer: Bbox 3 verbonden met poweradapter naar een decoder. Slaapkamer 1: Decoder met poweradapter die verbonden is met de router. Ik heb nu de poweradapter verbonden met een switch en aan deze switch hangt de decoder EN een extra router (ingesteld met DHCP uit). Slaapkamer 2: tv met chromecast (proximusTV-app op android tablet) Slaapkamer 3: tv met chrome cast (proximusTV-app op ipad) Slaapkamer 4: tv met chromecast (proximusTV-app op android tablet) Het probleem is dat de signalen van proximusTV soms uitvalt en de extra router verbreekt soms ook verbinding. (bijna dagelijks) Kan er mij iemand helpen met de ideale oplossing? (extra poweradapters, bridge, ...?) Ik vermoed dat het grootste probleem bij de switch en de extra router zit. Ik zou dus een extra router boven willen voor de chromecasts maar ik heb ondervonden dat het moeilijk is om een stabiele instelling te vinden voor de extr
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.