PX wat zijn jullie toch oneerlijk betreffende info naar de klant toe welk pakket hij moet nemen.
Ik heb het start internet pakket http://www.proximus.be/nl/id_cr_int/particulieren/producten/internet/internetabonnementen.html
Ik heb nu 2 maand het start pakket en gemiddeld verbruik ik 8 GB per maand beetje surfen en online gamen en dat is het.
Zoals gezegd op andere topics neem ik 2 keer op jaar Netflix voor maand zoals nu op 24/07 zaterdag heb ik terug maand genomen en mijn verbruik zat toen op 7 GB.
Wilde 2 reeksen zien namelijk Marco polo 10 afleveringen en Shaka Zulo ook 10 afleveringen en heb ze gezien op 2 dagen was marathon hier en mijn verbruik zit nu vandaag op 36 GB voor kleine 20 uur film.
Dus tip voor de lezers je kan dagelijks 3 uur film zien met start pakket en het scheel 20 euro per maand dat het goedkoper is.
N.B. Marco polo en Shaka Zulo waren reeksen in UHD dus die verbruiken nog meer volume.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.