Skip to main content
Antwoord

Technicus afspraak

  • August 1, 2016
  • 3 reacties
  • 287 Bekeken

Amro
Forum|alt.badge.img
Dag iedereen!


Ik verhuis binnenkort en heb een pack besteld bij Proximus, ik heb een telefoon gekregen met de vraag om te bellen naar 0800 22 800 om een afspraak vast te leggen met de technicus.

Het probleem is als ik naar dat nummer bel, weet ik niet welke optie dat ik moet kiezen om een afspraak vast te leggen, er bestaat geen optie voor 'technicus'.

Mijn vraag is, is het mogelijk om op een andere manier met de technicus af te spreken? Of als ik naar het bovenstaand nummer bel, wat moet ik doen (stap voor stap)?


Groetjes,

Amro

Beste antwoord door HeidiE

Hey Amro,

In principe kan iedereen op ons 0800-nummer je verder helpen met het boeken van een afspraak.

Als je mij klantgegevens doorgeeft en de gewenste datum, doe ik het nodige...

Groetjes,

HeidiE
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 1, 2016
Hey Amro,

In principe kan iedereen op ons 0800-nummer je verder helpen met het boeken van een afspraak.

Als je mij klantgegevens doorgeeft en de gewenste datum, doe ik het nodige...

Groetjes,

HeidiE

Amro
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Apprentice
  • August 1, 2016
Ik heb net een telefoon gekregen van de technicus en we hebben een afspraak vastgelegd.

Bedankt voor je antwoord. 🙂

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 1, 2016
Da's telepathie! 😉 Graag gedaan!