Skip to main content
Vraag

Proximus tv: probleem met opnemen

  • July 29, 2016
  • 2 reacties
  • 228 Bekeken

ik probeer op te nemen maar krijg de boodschap : foutmelding, er heeft zich een systeemfout voorgedaan
heb decoder al paar keer uitgeschakeld maar boodschap blijft gelijk
weet iemand wat ik kan doen?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Elsa
  • July 29, 2016
best eens de volledige procedure volgen
- decoder zonder stroom zetten
- bbox ook zonder stroom zetten (als je draadloze toestellen staan hebt tussen bbox en decoder deze ook uit stopcontact trekken)
- bbox terug opzetten en wachten tot vdsl lampje niet meer knippert maar continu blijft branden (en je ook terug kunt surfen)
- dan de draadloze toestellen als je die gebruikt terug in het stopcontact steken en wacht enkele minuten
- dan de decoder terug onder spanning zetten.

Als het hiermee niet opgelost is bel best de helpdesk 0800 22 800 (7d/7 tot 22u)

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 29, 2016
bedankt voor je reactie, heb geprobeerd maar lukt niet, ga helpdesk inderdaad bellen.