Skip to main content
Antwoord

GSM en Vaste telefoon

  • July 30, 2016
  • 6 reacties
  • 223 Bekeken

Eigenaardig bepaalde producten voor de vaste telefoon (oproep doorschakelen 2.99€/maand) kunnen blijkbaar niet besteld worden zonder GSM nummer.

Beste antwoord door Elsa

Pas op in het weekend wordt er dikwijls onderhoud gedaan aan proximus servers, anders moet je eens later proberen of met een ander browser
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Elsa
  • July 30, 2016
vragen ze uw gsm nummer dan als je dit activeert (bestelt) via MyProximus?

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 30, 2016
Ja, en zonder gaat niet (verplicht veld!)

Elsa
  • July 30, 2016
Is dit ook zo als je het via deze link bestelt :
http://www.proximus.be/nl/id_cr_payingos/particulieren/producten/vaste-lijn/opties/betalende-opties.html
dan bestellen en wordt in je mandje geplaatst rechtsboven in beeld.
Enfin ik probeer je maar te helpen.
je zou het ook via de helpdesk/klantendienst kunnen bestellen 0800 22 800 (7/7 tot 22u)

of vragen over ons aanbod bel mij op =>
https://server.lon.liveperson.net/hc/23966511/?&cmd=file&file=visitorWantsToTalk&site=23966511&d=1469895611607&referrer=%28engage%29%20https%3A//admit.belgacom.be/webshop/nl/personal/zwp/webshop/shoppingcart.html%23/sc.cart&t=1

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 30, 2016
Correctie: via MyProximus vragen ze geen GSM nummer, .maar het lukt niet. Er is een fout "ZZ9J7XLY2QXJB41EEQN7-pcpp-6" opgetreden.
Later eens proberen.
Dank

Elsa
  • Antwoord
  • July 30, 2016
Pas op in het weekend wordt er dikwijls onderhoud gedaan aan proximus servers, anders moet je eens later proberen of met een ander browser

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 30, 2016
Zal ik inderdaad doen, en nogmaals dank: