wie kan mij helpen?
heb mijn vrouw haar kaart proberen op te laden via internet met als resultaat dat mijn geld van mijn rekening is maar het belkrediet niet op haar kaart is gekomen
Antwoord
Opladen Pay&Go kaart
Beste antwoord door Elsa
dit is deze zelfde topic dat je opgestart hebt als hier en waar reeds enkele antwoorden gepost werden
zie :> https://nl.forum.proximus.be/telefonie-13/opladen-paygo-kaart-35199/index1.html#post553561
heb je dit al gedaan ondertussen:
laat dit best door een proximus medewerker verder nakijken en trek mss best eens aan de bel door een privé bericht te sturen naar Het Proximus Team ◄ klik hier
anders kan je natuurlijk ook gewoon afwachten tot er iemand van hen hier langs komt.
Je kan ook desnoods naar de helpdesk bellen 0800 22 800 (7/7 tot 22u)
zie :> https://nl.forum.proximus.be/telefonie-13/opladen-paygo-kaart-35199/index1.html#post553561
heb je dit al gedaan ondertussen:
anders kan je natuurlijk ook gewoon afwachten tot er iemand van hen hier langs komt.
Je kan ook desnoods naar de helpdesk bellen 0800 22 800 (7/7 tot 22u)
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.