Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
De laatste weken stellen we veel vast dat een opname die op de server wordt gemaakt, niet kan bekeken worden. "Het programma zal zodadelijk beginnnen", maar komt niet. Na een paar seconden komt terug de vorige zender te voorschijn.
Als ik de beschikbaarheidstest doe dan zou ik 3 tv's kunnen gebruiken, waarvan 2 in HD. Maar blijkbaar kan ik er maar 2 gebruiken, waarvan slechts 1 in HD volgens de helpdesk. Dat is wel een serieuze misleiding vind ik. Ik betaal evenveel als iemand anders, maar ik kan niet gebruiken hetgeen wat proximus mij beloofd via hun eigen website.
blijkbaar is er iets veranderd aan de zoekrobot van skynet, adult content wordt niet meer weergegeven, alsook andere zoekopdrachten geven niet het gewenste resultaat. nog al iemand die dit ondervonden heeft?
Omdat het vorige modem defect bleek heb ik sinds een week een nieuwe bbox3 nu valt het mij op dat bij 3 van de 4 lampjes bij de utp poorten deze groen brandt en bij 1 lampje oranje en groen, wat is hier de oorzaak of reden voor ?
Donderdag 16/2 in buitenland geweest tot 's avonds laat. Vrijdag 17/2 geen enkele inkomende mail. Zaterdag 18/2 wel inkomende mails. 24 u blokkering omwille van (frauduleus) misbruik in Nederland?
Ik woon in Vlaams Brabant. De regionale zenders RTV , Ring TV, TV Brussel staan niet tussen de menu . Ik kan enkel deze zenders dus opvragen ROB TV dat is onze zender die hoort bij onze regio hoort en onderstaande gaan wel allemaal BRUZZ TV Limburg TVO WTV ATV AVS Focus TV Vroeger konden we RTV wel opvragen maar die staat er niet meer tussen nu.
Ik heb een BBOX3 modem waarop ik al mij toestellen aansluit via WIFI , Ik kan via WIFI printen vanop een IMAC desktop all-in-one naar een EPSON Printer/Scanner XP-600 series. Het gebeurt zeer regelmatig dat dit printen/scanner niet meer lukt. Het af te printen document blijft in de printqueue hangen. Daar kan je zien dat er de printer in het netwerk niet meer gevonden wordt. Als ik de scannerfunctie wil opstarten, krijg ik volgende foutboodschap op het scherm : "er is geen communicatie met de scanner. Controleer of de scanner aan staat en juist is geinstalleerd en of er geen verbindingsfouten worden gemeld. " Dit probleem kan tijdelijk opgelost worden door de BB0X3 terug op te starten. Dan werkt alles terug normaal. Maar dit duurt slecht enkele dagen waarna zich dit probleem opnieuw voordoet..... herstarten van BBOX3........ Ik heb, denk ik al alles geprobeerd om dit structureel op te lossen maar voorlopig zonder succes. >> Ik heb reeds met proximus support getelefonee
Mijn zoon gebruikte zijn gsm met nr....... om spelletjes te spelen. Aangezien hij maandelijks een bedrag heeft van 15 euro om te bellen met een Pay & go abonnement kan hij als dat bedrag op is ook geen spelletjes meer spelen. Hij is naar de winkel gegaan en een herlaadkaart gekocht om nog te kunnen spelen. Bij nazicht van mijn factuur zag ik dat die bedragen van de spelletjes aangerekend waren.hij speelt al meer dan een jaar zo , en nooit stond er iets van op factuur,nu de laatste 3 maanden wel. Ik heb toen naar de klantendienst gebeld , dat uitgelegd en na het bekijken hebben ze gezicht dat ik dat bedrag mocht aftrekken van de factuur. De volgende maand was het weer hetzelfde, weer gebeld, weer nagekeken en toen zij men dat ik die factuur mocht weggooien en dat ze een nieuwe en correcte zouden opsturen, ook beloofden ze mij een flinke korting voor het vertrouwen te herstellen , maar sindsdien heb ik niets meer gehoord van Proximus en staan de bedragen nog altijd op mijn rekening . hee
Beste, Bij raadpleging van MyProximus om te kijken of er een nieuwe factuur is stond er -59,60 euro maar dit zonder pdf van de factuur. Aangezien dit nog niet eerder is voorgevallen vraag ik mij nu toch af wat dit is. Is de factuur dan gewoon nog niet beschikbaar of zijn er nog andere mogelijkheden. Mvg, Alexander Moens
Vandaag werden onze telefoons aangepast naar Bizz All-in met de Call Connect toevoeging. Onze mobiele abonnementen werden aangepast naar Bizz Mobile M. Echter, tot onze grootste verbazing komt hierdoor signaal 2de oproep te vervallen. Dit is een uiterst belangrijke functie voor ons, het is dan ook onaanvaardbaar dat deze niet werkt. Wat kunnen we doen zodat deze functie terug werkt?
Beste, Ik heb 2 televisietoestellen met een decoder. Op het ene toestel werkt netflix gewoon en op het andere komt er steeds op dat er geen verbinding kan worden gemaakt met netflix. Waaraan kan dit liggen? Mvg Khalid
In de Beekstraat te Mariakerke (Gent) moet ik nog steeds internetten via ADSL. Digitale TV aanschaffen heeft dus geen enkele zin, omdat ik ook maar 1 TV-toestel kan verbinden. (geen HD). Wanneer wordt het net uitgebreid ?
Ergens half januari wordt ik gecontacteerd om mijn abonnement aan te passen. Dit zou voor mij voordeliger uitkomen. Zijnde 2 euro per gsm. Wat moet ik daarvoor doen? Niets alles gaat automatisch!!!! Wel sedert dan zijnde 19/01/2017 zit ik blijkbaar zonder vaste lijn. Men kan mijn bedrijf niet meer bereiken op de vaste lijn. Dit heb ik geweten doordat een klant mij op zondag 22/01/2017 een mail stuurt om te zeggen dat men reeds een paar dagen zonder CV zit maar mij niet kon bereiken. Top hoor! En dan begin je na te gaan en wat blijkt ook mijn gsm heeft plots geen voicemail meer. Ik kan niet meer sms parkeren betalen. Wat een vooruitgang. Gelukkig hebben ze mij gezegd dat ik niets moet doen dat alles automatisch gaat?????????? Ik heb gebeld de zondag en dit was niet echt oplosbaar direct. Oja ik moet eerlijk zijn en zeggen dat de voicemail weer geactiveerd was. Wat een topservice. Nu schakelt mijn gsm over naar voicemail na 2 maal rinkelen. Wat zegt men mij dan: U kan dat verandere
Ik heb jaren lid geweest en punten gespaard. Heb er ook leuke kado aan overgehouden. Nu blijkt dat ik al sinds vorig jaar geen lid meer ben en ook geen toegang meer krijg. weet van niets , ben ik geblokeerd? Hoe kan zoiets gebeuren?
Hoe komt het dat ik de app facebook niet kan wijzigen naar een andere app vb Pokémon?
Hallo, Ik moet poort 80 en 443 kunnen openzetten, hiervoor moet ik via myproximus naar Mijn Producten gaan. Maar daar ligt net het probleem, elke keer ik mijn producten of mijn verbruik open krijg ik die al te fijne foutmelding "Oeps, technisch probleem". Hoe kan ik dit aan de praat krijgen?
Hallo, Ik ben sinds vorige week overgestapt van Mobistar naar Proximus. Ben er zeer tevreden mee, enkel is er één optie die ik mis; Visual Voicemail. Heb al verschillende zaken geprobeerd zoals **5005*86*+32475151230#, maar er gebeurd niets.. Is er een manier om dit alsnog te activeren?
Hallo Hoe lang durt het om een simkaart te activeren? Bedankt
Ik ben in december overgestapt naar jullie voor een gsm abonnement. Nu is dit op 30 december over gezet. Maar nu krijg ik een factuur geteld vanaf 22 december. Terwijl ik maar vanaf 30 december ben omgezet. Dit scheelt een week, maar moet toch voor een hele maand betalen..
Ik zou mijn Bizz punten willen inruilen voor belminuten. Deze belminuten zijn een aantal maanden geldig, ik vraag me echter wel af wanneer ze opgebruikt worden. Met andere woorden : wordt eerst het belkrediet inbegrepen in mijn mobiel abonnement opgebruikt en nadien pas de gratis belminuten ? En wat betekent : "enkel piekuren" ??? Worden die gratis belminuten niet in aanmerking genomen als je in daluren belt ???
Vroeger heb ik mobiel internet laten blokkeren, Kan ik dit opnieuw activeren?
Hallo, deze week wou ik de lijn betalen per sms , kreeg ik bericht dat dit niet kon omdat er geen krediet meer was ,dit is raar want dit kwam vroeger gewoon op de factuur bij extra , dus gegoogled en blijkbaar zorgt de dienst m - pay hiervoor , en kan je deze aanpassen bij my proximus, echter ik vind dit nergens terug , omdat ik geen zin heb om 45 min. Aan de lijn te hangen voor proximus , probeer ik het hier Groetjes
Wegens een technische fout zijn de meldingen niet beschikbaar. Wegens een technische fout kan je geen verbruik raadplegen. Wegens een technische fout in onze systemen kan er geen lijntest plaatsvinden. Ik heb al verschillende keren contact gehad voor een oplossing. En weer zou het opgelost zijn ,niet dus. Krijg ik een mail met volgende: "Geachte mevrouw, Geachte heer, Wij danken u voor uw interesse in de My Proximus. U beschikt over een login en wachtwoord voor de My Proximus. Wij hebben uw account geactualiseerd en kunt nu gebruik maken van alle diensten. Maar met dit login u kan alleen producten zien voor *********. Maar voor klantrekenning nummer ****** moet u een nieuewe login creeren Met vriendelijke groeten, Uw klantendienst" Ik heb op deze mail, geantwoord met de vraag wat mijn moeder haar klantennummer hier mee te maken heeft. En waarom ik daar een login voor moet aanmaken. En voor alle duidelijkheid wij wonen niet op hetzelfde adres. En er moet niets ver
Beste Proximus, Als al jaren trouwe klant moet er me toch iets van het hart... Ik had een paar maanden geleden me aangemeld om een Iphone 7 (99 euro) te reserven via gekoppeld abonnement. Ik had hiervoor ook bevestiging gekregen. Dus ik speciaal verlof genomen destijds en in volle spanning naar het verdeelpunt zoals afgesproken, mijn verbazing was wel groot dat daar niemand van iets wist en dit ook niet kon nagaan? Nu blijkt dat deze zelfde Iphone op dit moment 229 euro kost + abo?! Heb er al verschillende keren voor gebeld met jullie diensten ivm eerdere reservering maar iedereen stuurt me van het kastje naar de muur! Ik vind dit compleet niet kunnen en een compleet gebrek aan respect naar klanten toe alsook voor mij een blijk van wantrouwen in jullie organisatie. Ik heb de bevestiging nog steeds in mijn bezit, ik zou hierheel graag een oplossing voor krijgen...Alvast bedankt! Mvg, Steven
Ik wil werken via My Proximus. Ik probeer daarom mijn packs te koppelen aan mijn account. Tot nu toe heb ik steeds mijn facturen betaald via sms of via mail. Dit zijn geen echte facturen maar aanwijzigen om een betaling door te voeren. Daar staat geen klantennummer of activeringscode op. Om packs te koppelen moet ik het klantennummer, de factuurdatum en activeringscode ingeven. Dit laatste lukt mij niet want ik heb geen factuur ter beschikking. Ik heb ook geen welkomstbrief meer want ik ben al lang klant. Ik zit dus vast en kan mijn eigen verbruik niet beheren... Op de klantendienst word ik ook niet bepaald geholpen...
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.