Skip to main content
Vraag

Poort 80 en 443

  • February 16, 2017
  • 3 reacties
  • 209 Bekeken

Hallo,

Ik moet poort 80 en 443 kunnen openzetten, hiervoor moet ik via myproximus naar Mijn Producten gaan. Maar daar ligt net het probleem, elke keer ik mijn producten of mijn verbruik open krijg ik die al te fijne foutmelding "Oeps, technisch probleem". Hoe kan ik dit aan de praat krijgen?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • February 16, 2017
- probeer met een andere browser
- adblockers kunnen ook voor problemen zorgen, dus als je die gebruikt zet die even uit om te proberen of het dan lukt.
PS: deze tips eens nalezen > hier

  • Auteur
  • Apprentice
  • February 16, 2017
Heb op 3 verschillende browsers geprobeerd, slechts 1 van de 3 had een adblocker die ik moest afzetten om in te loggen.
Maar krijg dezelfde fout in elke browser.

Martin
  • February 16, 2017
PS: deze tips eens nalezen > hier
Anders best wachten tot iemand van proximus team hier dit verder voor je wilt onderzoeken.
zij kunnen ook die poorten open zetten voor u.