Skip to main content
Antwoord

Factuur online

  • February 17, 2017
  • 5 reacties
  • 149 Bekeken

Beste,

Bij raadpleging van MyProximus om te kijken of er een nieuwe factuur is stond er -59,60 euro maar dit zonder pdf van de factuur. Aangezien dit nog niet eerder is voorgevallen vraag ik mij nu toch af wat dit is. Is de factuur dan gewoon nog niet beschikbaar of zijn er nog andere mogelijkheden.

Mvg,
Alexander Moens

Beste antwoord door Joel M

Beste alexanderke,

Dat bedrag gaat u terug krijgen binnen de 7 werkdagen op uw rekening.

U had per ongeluk de betaling 2 keer uitgevoerd.

Met vriendelijke groeten,

Joël
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • February 17, 2017
Beste alexanderke,

Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen.

Dan kijk ik het even na voor u.

Met vriendelijke groeten,

Joël

  • Auteur
  • Apprentice
  • February 17, 2017
En hoe stuur ik jou een privebericht?

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • February 17, 2017
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link

Met vriendelijke groeten,

Joël

  • Auteur
  • Apprentice
  • February 17, 2017
ah dan was ik juist, enig idee wanneer ik een antwoord kan verwachten?

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 17, 2017
Beste alexanderke,

Dat bedrag gaat u terug krijgen binnen de 7 werkdagen op uw rekening.

U had per ongeluk de betaling 2 keer uitgevoerd.

Met vriendelijke groeten,

Joël