Skip to main content
Antwoord

M pay

  • February 11, 2017
  • 3 reacties
  • 739 Bekeken

Hallo, deze week wou ik de lijn betalen per sms , kreeg ik bericht dat dit niet kon omdat er geen krediet meer was ,dit is raar want dit kwam vroeger gewoon op de factuur bij extra , dus gegoogled en blijkbaar zorgt de dienst m - pay hiervoor , en kan je deze aanpassen bij my proximus, echter ik vind dit nergens terug , omdat ik geen zin heb om 45 min. Aan de lijn te hangen voor proximus , probeer ik het hier
Groetjes

Beste antwoord door Martin

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_mob_limits/particulieren/support/klantenzone/kosten-controleren/0900-betalende-sms-en-en-apps/hoe-uw-limiet-voor-mobiele-betalingen-aanpassen.html
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Grand Master
  • February 11, 2017
Het M-ticket van de lijn is trouwens goedkoper dan de SMS.

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/binnenland/1.2888511

Martin
  • Antwoord
  • February 11, 2017
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_mob_limits/particulieren/support/klantenzone/kosten-controleren/0900-betalende-sms-en-en-apps/hoe-uw-limiet-voor-mobiele-betalingen-aanpassen.html

Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • February 16, 2017
Hallo Aramat198p!

Kan u mij het betrokken oproepnummer even doorgeven via een privébericht?

Dan kijk ik het even na.

Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

Mvg,

Wouter