Skip to main content

Volledige maand gerekend, maar nog geen maand klant

  • February 13, 2017
  • 1 reactie
  • 121 Bekeken

Ik ben in december overgestapt naar jullie voor een gsm abonnement. Nu is dit op 30 december over gezet. Maar nu krijg ik een factuur geteld vanaf 22 december. Terwijl ik maar vanaf 30 december ben omgezet. Dit scheelt een week, maar moet toch voor een hele maand betalen..
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • February 16, 2017
Hallo Tatjana!

Kan u mij het betrokken oproepnummer even meegeven via een privébericht?

Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

Mvg,

Wouter