Wegens een technische fout zijn de meldingen niet beschikbaar.
Wegens een technische fout kan je geen verbruik raadplegen.
Wegens een technische fout in onze systemen kan er geen lijntest plaatsvinden.
Ik heb al verschillende keren contact gehad voor een oplossing.
En weer zou het opgelost zijn ,niet dus.
Krijg ik een mail met volgende:
"Geachte mevrouw,
Geachte heer,
Wij danken u voor uw interesse in de My Proximus.
U beschikt over een login en wachtwoord voor de My Proximus.
Wij hebben uw account geactualiseerd en kunt nu gebruik maken van alle diensten. Maar met dit login u kan alleen producten zien voor *********. Maar voor klantrekenning nummer ****** moet u een nieuewe login creeren
Met vriendelijke groeten,
Uw klantendienst"
Ik heb op deze mail, geantwoord met de vraag wat mijn moeder haar klantennummer hier mee te maken heeft. En waarom ik daar een login voor moet aanmaken. En voor alle duidelijkheid wij wonen niet op hetzelfde adres. En er moet niets veranderen aan mijn gegevens of wat dan ook. Ik wil dat Myproximus eindelijk eens gaat werken zoals het hoort. Ondertussen heeft mijn bejaarde moeder ook een brief gekregen en die was al ongerust omdat ze niet wist wat te doen.
mvg
Na meer dan een maand nog geen antwoord.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.