Beste Proximus,
Als al jaren trouwe klant moet er me toch iets van het hart...
Ik had een paar maanden geleden me aangemeld om een Iphone 7 (99 euro) te reserven via gekoppeld abonnement. Ik had hiervoor ook bevestiging gekregen.
Dus ik speciaal verlof genomen destijds en in volle spanning naar het verdeelpunt zoals afgesproken, mijn verbazing was wel groot dat daar niemand van iets wist en dit ook niet kon nagaan?
Nu blijkt dat deze zelfde Iphone op dit moment 229 euro kost + abo?! Heb er al verschillende keren voor gebeld met jullie diensten ivm eerdere reservering maar iedereen stuurt me van het kastje naar de muur!
Ik vind dit compleet niet kunnen en een compleet gebrek aan respect naar klanten toe alsook voor mij een blijk van wantrouwen in jullie organisatie.
Ik heb de bevestiging nog steeds in mijn bezit, ik zou hierheel graag een oplossing voor krijgen...Alvast bedankt!
Mvg, Steven
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.