Skip to main content
Antwoord

Netflix werkt niet

  • February 1, 2017
  • 11 reacties
  • 1889 Bekeken

Beste,

Ik heb 2 televisietoestellen met een decoder. Op het ene toestel werkt netflix gewoon en op het andere komt er steeds op dat er geen verbinding kan worden gemaakt met netflix. Waaraan kan dit liggen?

Mvg

Khalid

Beste antwoord door ThomasP

Probeer even het volgende:

Ga naar menu -> instellingen -> systeem -> privacy/ veiligheid -> pincode ingeven (standaard 1234) -> cookies beheren -> verdergaan

Herstart nu de decoder en probeer Netflix opnieuw te starten.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

11 reacties

Alexander
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • February 1, 2017
Het hangt ook af welk soort abonnement je hebt, als je de goedkoopste abonnement hebt dan is Netfix maar afspeelbaar op 1 toestel, indien je op 2 of meerdere toestellen naar Netflix wil kijken moet je alleszins de middelste abonnement van € 10/maand nemen.
Dus het zou daar aan kunnen liggen.

Martin
  • February 1, 2017
https://help.netflix.com/nl/node/24926 >
Netflix biedt drie streaming-abonnementen, dus voor elk wat wils. Het abonnement dat je kiest, bepaalt met hoeveel apparaten tegelijk je Netflix kunt streamen. Het maakt niet uit wat voor abonnement je kiest: je kunt de Netflix-app op elk gewenst aantal apparaten installeren.
Met ons Basic-abonnement kun je op één apparaat per keer films en series van Netflix streamen in Standard Definition (SD). Met dit abonnement kun je ook titels downloaden naar één telefoon of tablet.
Met ons Standaardabonnement kun je op twee apparaten tegelijk films en series van Netflix streamen in High Definition (HD), indien beschikbaar. Met dit abonnement kun je ook titels downloaden naar één telefoon of tablet.
Met ons Premium-abonnement kun je op vier apparaten tegelijk films en series van Netflix streamen in High Definition (HD) en Ultra High Definition (Ultra HD), indien beschikbaar. Met dit abonnement kun je ook titels downloaden naar één telefoon of tablet.
Je kunt je abonnement op elk gewenst moment wijzigen door naar Mijn account (Your Account) te gaan en op Abonnement wijzigen (Change Plan) te klikken.


En als je nu maar op één decoder tegelijk kijkt, kan je dan op iedere decoder naat netflix kijken, maar niet tesamen of klopt dit niet?

  • Auteur
  • Apprentice
  • February 1, 2017
Alexander: Nee daar ligt het niet aan. Ik geraak niet eens op de inlogpagina. Toch bedankt.

  • Auteur
  • Apprentice
  • February 1, 2017

Ook voor jou Martin: het gaat er niet om op hoeveel toestellen ik tegelijk netflix wil kijken. Ik geraak niet op de inlogpagina.
Op telefoontoestellen, pc's etc werkt het allemaal prima. Maar op 1 televisietoestel wil het niet werken via de decoder. Hij wil helemaal geen verbinding maken met netflix. Op de website van proximus staat enkel dat je toegang moet hebben tot proximusinternet en naar zender 57 moet gaan en inloggen.
Op het ene toestel is dit geen probleem. Bij het ander zegt ie "kan geen verbinding maken met netflix".


Martin
  • February 1, 2017
herstarten van deze decoder (stroom kort onderbreken) helpt dit niet dan?
Anders kunnen de proximus medewerkers het wel verder onderzoeken.

  • Auteur
  • Apprentice
  • February 1, 2017
Martin: neen ook niet, heb alles afgezet en ontkoppeld en weer terug. Werkt ook niet.

  • Apprentice
  • February 16, 2017
Zelfde probleem hier. Ik geraak ook niet op het inlog scherm.
Iemand een oplossing?

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • Antwoord
  • February 16, 2017
Probeer even het volgende:

Ga naar menu -> instellingen -> systeem -> privacy/ veiligheid -> pincode ingeven (standaard 1234) -> cookies beheren -> verdergaan

Herstart nu de decoder en probeer Netflix opnieuw te starten.

  • Apprentice
  • February 16, 2017
Bedankt voor de tip. Ik probeer het vanavond!

  • Apprentice
  • February 16, 2017
Nog geen beterschap... helaas...
Ik krijg de melding:

Er is een fout opgetreden met Netflix. Er wordt geprobeerd het probleem vast te stellen.

Forum|alt.badge.img+3
  • Guru
  • February 17, 2017
Kan je ook eens een herstart doen van de modem en decoder?