Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
geachte, van start af aan heb ik al problemen met de windows 10 app(PC). Ik kan geen 5min kijken of het beeld slaat vast sluiten via taakbeheer en waarna ik het opnieuw moet openen. Geen idee wat het zou kunnen zijn Ik heb al wat topics door gelezen het enige wat ik zie is dat de ''Applicaties verbonden met je internet'' daar staat bij mij geen TV app bij. mvg Josee
Gisteren mijn 1ste aanrekening ontvangen en al volledig foutief! geen enkele beloofde korting ontvangen! Ons klantnr is 620260406. Het realaas: 1 april: Proximus vertegenwoordiger komt langs en verkoopt Familus met bijkomend 1 maand gratis Wanagogo. We ondertekenen het contract. Op dat moment loopt ook nog steeds de proximus promotie voor nieuwe klanten. Deze promotie loopt tot en met 2 april. Een uur later krijg ik via email de overeenkomst met vermelding van 1 maand gratis Wanagogo. De proximuspromotie voor nieuwe klanten staat echter niet vermeld. 3 april: We krijgen een email "bevestiging van uw aanvraag" met de bijhorende prijs. Er staan hier geen promoties in vermeld. 6 april: We mailen naar de afzender (OCTemail@proximus.com), met de vraag of we toch de proximus promotie krijgen die liep toen we het contract ondertekend hebben. Op 6 April, om 10.02 krijg ik telefoon van proximus als reactie op mijn e-mail. Er wordt duidelijk gesteld dat we 15€/maand korting krijgen
Wij hebben sinds februari een tutimus abonnement, en hadden recht op gratis Netflix. Ik heb tot op heden geen code ontvangen.
Beste Proximus, Weet echt niet wat er bij die callcenters aa de hand mee is. Ik ben vandaag 28/04 om 08u14 door een agente die Kaat noemt bij het geven van IM8113475 om te zien hoever dat ze daarmee waren die kenden het niet en vroeg voor welke dienst dat die werkten Facturatie. Nadien vroeg ik of ze het aan iemand anders kon vragen daar antwoorden zij gewoon niet op en mijn laatste vraag was welke callcenter dat zij werkten en haakten gewoon af. Ik heb daar geen woorden voor. Belden nadien terug zelfde probleem agente haakten ook af. 3 de keer bellen(30min in wacht) ben nog altijd niet geholpen en vrees dat het voor testaankoop mijn dossier heel ingewikkeld zal zijn. Slechte reclame voor Proximus hoe dat ik vandaag behandeld ben geweest door 1 van jullie callcenters echt niet tevreden. Ik pik dit niet van jullie.
In mijn mailbox (imap skynet - outlook 2016) bevinden zich wel 40 trash mappen, die ik niet kan verwijderen, Heb geprobeerd sommige een ander naam te geven en te verwijderen, maar ze komen telkens terug. Er komen er zelfs nog bij. Kan iemand helpen. Dank bij voorbaat.
Beste, Ik bestelde online op 01/04/17 online het pakket tuttimus, en gaf hierop aan om installatie op 21/4 te laten plaatsvinden. Een aantal dagen nadien kregen we iemand aan de lijn die doorgaf dat de installatie niet kon doorgaan op deze dag. We zouden terug gecontacteerd worden hierover, maar tot heden nog geen nieuws. Ik heb ondertussen zelf reeds 2 maal gebeld, maar de technische dienst was niet bereikbaar. Er werd door contactcenterbediende 2 maal een interne mail gestuurd naar de dienst, zonder gevolg.... Bedankt om hier asap werk van te maken aub. We zijn ondertussen bijna een maand verder. Ik kan begrijpen dat een promo actie wat extra werk geeft, maar een reactie/contact nadat ik zelf 2x zelf contact opgenomen heb, is toch niet teveel gevraagd ? Een ontevreden nieuwe klant.
ik ben woest . dat is nog zacht uitgedrukt. ben overgeschakeld naar tutimus nadat er per telefoon was gezegd dat ik er alleen maar profijt mee deed . niets ging veranderen aan mijn verbruik aalleen ging ik minder betalen. dus ik surf met gsm eerste men bundeltje op dat in mijn gsm abonnement zit, is dat op gaat er automatisch 2gb over van mijn vast internet naat mijn gsm zoals voorheen. Dus ik krijg sms dat mijn verbruik surfen van gsm op is dus ga er vanuit dat automatisch dat van mijn vastinternet overgaat op mijn gsm zoals voorheen. nu krijg ik sms dat ik al bijna 20 euro boven mijn vast verbruikt zit. hoe kan dat ik betaal dat niet , dit zijn valse beloftes en licht uw personeel anders beter in. ik wil dit niet GA DESNOODS NAAR TESTAANKOOP.in plaats van profijt moet ik nu bijbetalen leg me dat eens uit. heb getelefoneerd en moet klacht indienen hoe gaat dat nu als je niet meer kan mailen en de persoon aan de telefoon zegt dat ik dan maar een klacht moet indienen .begrijpen wie be
Afgelopen zaterdag ontving ik mijn factuur voor de periode maart/april. Dit was ongewoon hoog, waarop ik telefonisch contact nam. Er bleek een fout te zitten mijn mobiel internet verbruik. Er zou een creditnota gemaakt worden en die mocht ik dan verrekenen met de volgende factuur, maar eerst moet ik wel de volledige (foutieve) factuur betalen. Excuseer??? Het gaat hier over een fout van >100€!!! Ik heb vandaag teruggebeld met een andere medewerker en die zegt hetzelfde. Dat is hun beleid... ik zou kunnen proberen enkel het bedrag te betalen zonder het foutieve deel, maar daar zouden extra kosten aan kunnen verbonden worden. Dit kan toch zomaar niet!?!
De cloud applicatie is geïnstalleerd en backupt bepaalde folders op mijn PC. Er is een fout geslopen in 1 van de bestanden waarin ik vaak werk. Kan ik terugkeren naar een vorige versie waarin de fout nog niet was? mvg, R. Nassen
Sinds een tijd heb ik problemen met de laptop en de tablet. Als ik een website wil openen duurt dit soms lang en op de tablet verschijnt er regelmatig de vermelding internet is gestopt. Ik heb een speedtest genomen en kom op het volgende uit Kunnen jullie eens nakijken of dit normaal is en wat kan ik hieraan doen?
Alvast bedankt Proximus om je klanten in de kou te zetten .... de afrekeningen daar zijn jullie zo snel mee maar voor een oplossing te zoeken voor mij daar moet ik heel lang op wachten omdat jullie het niet kunnen oplossen. Telenet is daar veel beter in ... Alvast bedankt Proximus voor de marginale service
Beste Ik heb op 23 december 2015 30 min. Belkrediet gekocht met premium punten en in januari 2016 ook 30min Ik heb er geen overzicht van ik heb maar een beetje verbruikt ervan als mijn huidige belminuten bijna op zijn gaat dit dan automatish naar gekochte belminuten ??kan je mij er dringend hierover contacteren Vriendelijke grt Michailidis Theodoor
Op 12/12/16 heb ik een aanvraag gedaan voor een aansluiting bij Proximus. Op 27/12/16 ging de aansluiting gebeuren maar de lassers moesten eerst komen. De afspraak was op 18/01/17 maar niemand is langsgekomen zonder te verwittigen. Een nieuwe afspraak werd gepland op 27/01/17. Weer is niemand langsgeweest en weer heeft mij niemand iets laten weten. Dan heb ik nogmaals een afspraak gemaakt op 07/02/17. Ik heb meermaals gebeld of die afspraak wel degelijk ging doorgaan (omdat ik er al 3 verlofdagen aan gespendeerd heb). Telkens werd mij bevestigd dat die afspraak zeker zou doorgaan. Ik heb op 07/02/17 s'morgens nogmaals gebeld om zeker te zijn. Er werd mij verteld dat ze gingen langskomen tussen 12.30 en 17.00. Omstreeks 13.00u heb ik nogmaals gebeld om bevestiging. Plots moesten de lassers niet meer langskomen, ze hadden iets vanop afstand gedaan. Rond 16.00 is een technieker langsgeweest die tot de conclusie kwam dat hij niets kon doen. De lassers moeten eerst langskomen
Beste, Ik ben erg geïnteresseerd in de nieuwe samsung S8+, dus heb ik besloten om via een promotie, via Proximus (299 euro + Mobilus S + datapack) , mij deze smartphone aan te schaffen. Ik ben naar een Proximus-center geweest en men vertelde mij daar dat het perfect mogelijk is om de nieuwe S8 via de winkel te bestellen, maar dat dit niet mogelijk is voor de S8+. Men heeft er duidelijk bij gezegd dat het perfect mogelijk is om mijn huidige nummer te behouden als ik voor de normale S8 zou gaan. Dus heb ik besloten om via de website van Proximus, waar de S8+ ook vermeld staat, te proberen, en daar kan ik tot mijn ongenoegen blijkbaar niet mijn eigen gsm-nummer behouden. Ik heb contact opgenomen met de klantendienst en men kon mijn vraag daar ook niet beantwoorden. Ik zit al met alles bij Proximus, via het Tuttimus-pack, en heb momenteel de Mobilus S voor mijn eigen GSM. Mijn vraag is dus of het echt niet mogelijk is om mijn eigen nummer te behouden en of ik ergens vooruitgang k
Sinds dinsdag hebben wij problemen met onze internetaansluiting. Er kan geen verbinding meer gemaakt worden met ons eigen netwerk, wel met Proximus Auto Fon, maar dit valt constant aan en uit. Alle lampjes op de modem branden nochtans. Het probleem doet zich voor op 2 laptops, dus daar ligt de oorzaak alvast niet. Kunnen jullie checken of dit probleem bij Proximus ligt of bij onszelf? Wat kunnen we doen hieraan?
Mijn facturen zijn online niet beschikbaar (pop-up message 'document niet beschikbaar'). Via ZoomIT kunnen deze ook niet geraadpleegd worden. Ik heb een recent exemplaar nodig voor mijn werk. Wie brengt dit in orde?
Via mijn werkgevers kan ik een tegemoetkoming krijgen voor mijn internet abonnement (50 euro). Aangezien deze korting enkel geldt voor het gedeelte internet, vermoed ik dat deze korting niet helemaal zal toegekend worden wanneer ik een Proximus pack neem.. Graag had ik geweten wat mijn totale restfactuur zou zijn (na aftrek van alle kosten zoals auteursrechten e.d.). En dit voor volgende Proximus producten: - Familus met tv bonus en affinity korting - Familus zonder tv bonus en affinity korting - Pack internet en digitale tv
Hoi Ik vroeg me af wanneer er een installatie plaats vindt van het pack: tv/internet of je dit meteen ter plekke moet betalen of kan dit later via overschrijving? Mvg
Hallo, Daar ik online over een factuur geen klachten meer kan doorgeven (online betwisting tijdelijk onmogelijk) en ik zware gehoorproblemen heb, en dus naar jullie niet kan bellen (ik versta jullie keuze menu's gewoon niet goed) eventjes proberen via deze weg. Ik heb van mijn schoonvader het factuur gekregen (document : 6732692797) klant : 704922. Op deze factuur staan nog steeds aanrekeningen van abonnementen die ik eind maart had opgezegd. De bundels die ik op 26/03 had stopgezet zijn : All Sports, Movies & Series Pass en Tv Replay +. Enkel de Tv Replay is niet meer aangerekend de andere bundels nog steeds. Is het mogelijk dit recht te zetten ? (Als jullie me een e-mail adres doorgeven wil ik de mails ivm de stopzetting doorsturen) Alvast bedankt !
Beste Proximus, Hoe durven jullie mij vandaag vanuit een callcenter naar mijn vaste lijn laten bellen ..... om Tv-bundel te verkopen. Zijn jullie niet verlegen om mij zoiets aan te bieden(schandalig). Ik vind het niet kunnen en heb juist testaankoop gecontacteerd om dit nog extra aan mijn dossier toe te voegen.
Sinds gisterenmiddag een technisch probleem bij Evenaar TV : geen beeld meer 😟 Weet iemand van de mods, wanneer het technisch probleem verholpen zal zijn?
op 28 januari heb ik bevestiging ontvangen dat mijn overgang naar tutimus in orde kwam. Er is ook een techniecker langs gekomen. Nu komt het maar niet in orde op mijn factuur. Al 2 maanden achtereen moeten bellen omdat alle opties apart worden aangerekend ipv in mijn tutimus-pack. Het veranderd ook maar niet als ik op myproximus ga. Heb gisteren voor de 3de x gebeld, en ze zeiden dat het een fout is in het systeem, en ze hebben het (nog eens opnieuw aangevraagd, maar nog steeds geen verandering te zien. Het ziet er naar uit dat ik komende maand weer een veel te hoge factuur zal krijgen waar ik weer voor zal moeten bellen, raak er vermoeid van... Heeft iemand dit nog meegemaakt?
Beste Ik plaats mijn klacht hier omdat ik nergens een e-mail adres kan vinden, dit is nochtans verplicht te vermelden op jullie website.... Betreft klantennummer 618106133. Bij deze had ik graag mijn ontevredenheid uitgedrukt. Sinds recent zijn wij klant en we hebben de ene tegenvaller na de andere. Mijn Proximus verhaal gaat als volgt: Begin 2017 keek ik uit nieuwsgierigheid rond of we voordeliger zouden zijn mochten we van Telenet overstappen naar Proximus. Mijn oog viel op Tuttimus. Na een simulatie bleek dat dit ons maandelijks €95 zou kosten, voordeliger was dan Telenet. gekozen opties: - geen tv-bundel - 2x mobiel abonnement 2gb (€14) Echter, het financieel voordeel was op dat moment niet groot genoeg om voor mij de overstap te maken, dit tot ik het 10% voordeel voor Cera vennoten zag: Ik vulde de packcomposer in op jullie website en koos ervoor gecontacteerd te worden via telefoon omdat ik nog een aantal vragen had betreffende een eventuele overstap. Gezien
Ik betaal maandelijks 4,99 euro.... Heb een toestel Twist 108. Kan dus geen gebruik maken van deze dienst op dergelijk toestel????
ik heb al maanden geen factuur meer ontvangen van mijn telefoon rekening,de te betalen som gaat wel van de rekening ben al 2x naar proximus geweest( kouter gent) er werd gezegd, dat alles nu in orde is . maar blijkbaar lukt het niet , want ik ontvang nog altijd geen factuur . als het echt niet mogelijk is elke maand een factuur op papier te krijgen, wilt u het me laten weten dan kan eens bij de concurentie luisteren of het daar wel mogelijk is
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.