Skip to main content
Vraag

Problemen internetverbinding

  • April 27, 2017
  • 1 reactie
  • 91 Bekeken

Sinds dinsdag hebben wij problemen met onze internetaansluiting. Er kan geen verbinding meer gemaakt worden met ons eigen netwerk, wel met Proximus Auto Fon, maar dit valt constant aan en uit. Alle lampjes op de modem branden nochtans. Het probleem doet zich voor op 2 laptops, dus daar ligt de oorzaak alvast niet. Kunnen jullie checken of dit probleem bij Proximus ligt of bij onszelf? Wat kunnen we doen hieraan?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+3
  • Guru
  • April 27, 2017
Dag Delhpine,

Kan je eens een reset van de modem doen?

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html#/bbox3