Vraag
Valse gegevens doorgegeven bij overschakeling naar Tuttimus
ik ben woest . dat is nog zacht uitgedrukt. ben overgeschakeld naar tutimus nadat er per telefoon was gezegd dat ik er alleen maar profijt mee deed . niets ging veranderen aan mijn verbruik aalleen ging ik minder betalen. dus ik surf met gsm eerste men bundeltje op dat in mijn gsm abonnement zit, is dat op gaat er automatisch 2gb over van mijn vast internet naat mijn gsm zoals voorheen. Dus ik krijg sms dat mijn verbruik surfen van gsm op is dus ga er vanuit dat automatisch dat van mijn vastinternet overgaat op mijn gsm zoals voorheen. nu krijg ik sms dat ik al bijna 20 euro boven mijn vast verbruikt zit. hoe kan dat ik betaal dat niet , dit zijn valse beloftes en licht uw personeel anders beter in. ik wil dit niet GA DESNOODS NAAR TESTAANKOOP.in plaats van profijt moet ik nu bijbetalen leg me dat eens uit. heb getelefoneerd en moet klacht indienen hoe gaat dat nu als je niet meer kan mailen en de persoon aan de telefoon zegt dat ik dan maar een klacht moet indienen .begrijpen wie begrijpen kan !!!!! schandalige praktijken zijn dat
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.