Gisteren mijn 1ste aanrekening ontvangen en al volledig foutief! geen enkele beloofde korting ontvangen!
Ons klantnr is 620260406.
Het realaas:
1 april: Proximus vertegenwoordiger komt langs en verkoopt Familus met bijkomend 1 maand gratis Wanagogo. We ondertekenen het contract. Op dat moment loopt ook nog steeds de proximus promotie voor nieuwe klanten.
Deze promotie loopt tot en met 2 april. Een uur later krijg ik via email de overeenkomst met vermelding van 1 maand gratis Wanagogo. De proximuspromotie voor nieuwe klanten staat echter niet vermeld.
3 april: We krijgen een email "bevestiging van uw aanvraag" met de bijhorende prijs. Er staan hier geen promoties in vermeld.
6 april: We mailen naar de afzender (OCTemail@proximus.com), met de vraag of we toch de proximus promotie krijgen die liep toen we het contract ondertekend hebben. Op 6 April, om 10.02 krijg ik telefoon van proximus als reactie op mijn e-mail. Er wordt duidelijk gesteld dat we 15€/maand korting krijgen gedurende de eerste 6 maand. De promotie van 3 maand gratis Netflix kon Proximus omwille van technische redenen niet meer geven, maar zou gecompenseerd worden door 30€ korting op de eerste factuur.
24 april: We krijgen de eerste aanrekening voor de periode: 14april-30 april. Hier is de korting van 15€/maand en de eenmalige korting van 30€ niet opgenomen. Ook de gratis Wanagogo pass wordt aangerekend. We bellen daarop naar de klantendienst. We krijgen als antwoord dat de korting van 15€/maand pas vanaf volgende maand zou toegekend worden.
Voor de korting van 30€ kunnen ze niet helpen, gezien die persoon geen kortingen kan toekennen. Deze korting is ons echter telefonisch beloofd door Proximus, ter compensatie van 3 maand Netflix. Ook voor de aangerekende Wanagogopast is nog geen oplossing.
Graag een oplossing!!!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.