Beste Proximus,
Weet echt niet wat er bij die callcenters aa de hand mee is. Ik ben vandaag 28/04 om 08u14 door een agente die Kaat noemt bij het geven van IM8113475 om te zien hoever dat ze daarmee waren die kenden het niet en vroeg voor welke dienst dat die werkten Facturatie. Nadien vroeg ik of ze het aan iemand anders kon vragen daar antwoorden zij gewoon niet op en mijn laatste vraag was welke callcenter dat zij werkten en haakten gewoon af. Ik heb daar geen woorden voor. Belden nadien terug zelfde probleem agente haakten ook af. 3 de keer bellen(30min in wacht) ben nog altijd niet geholpen en vrees dat het voor testaankoop mijn dossier heel ingewikkeld zal zijn. Slechte reclame voor Proximus hoe dat ik vandaag behandeld ben geweest door 1 van jullie callcenters echt niet tevreden. Ik pik dit niet van jullie.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.


