Skip to main content
Antwoord

Installatie Proximus TV - nog geen informatie sinds 01/04/2017

  • April 25, 2017
  • 6 reacties
  • 308 Bekeken

Beste,

Ik bestelde online op 01/04/17 online het pakket tuttimus, en gaf hierop aan om installatie op 21/4 te laten plaatsvinden.

Een aantal dagen nadien kregen we iemand aan de lijn die doorgaf dat de installatie niet kon doorgaan op deze dag. We zouden terug gecontacteerd worden hierover, maar tot heden nog geen nieuws.

Ik heb ondertussen zelf reeds 2 maal gebeld, maar de technische dienst was niet bereikbaar.
Er werd door contactcenterbediende 2 maal een interne mail gestuurd naar de dienst, zonder gevolg....

Bedankt om hier asap werk van te maken aub.
We zijn ondertussen bijna een maand verder.
Ik kan begrijpen dat een promo actie wat extra werk geeft, maar een reactie/contact nadat ik zelf 2x zelf contact opgenomen heb, is toch niet teveel gevraagd ?

Een ontevreden nieuwe klant.

Beste antwoord door KoenN

Dag Joni,

Ik heb dit doorgestuurd naar de bevoegde dienst.

We zullen je spoedig contacteren voor een andere datum.

Groeten

Koen
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • April 26, 2017
Beste Joni,

Op welke naam staat de aanvraag en op welk adres?

Heeft u misschien ook al een klantnummer of ordernummer gekregen?

Kan u mij deze info bezorgen dan kijk ik het even na voor u.

Groetjes,

Joël

  • Auteur
  • Apprentice
  • April 26, 2017
Beste, de aanvraag staat op naam van Joni Rogiers.
Klantnr: 620258206

Alvast bedankt voor uw reactie.

  • Auteur
  • Apprentice
  • April 26, 2017
Order bevestiging: R4WEBSHOP000104296

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • April 27, 2017
Dag Joni,

Ik heb de aanvraag erbij genomen en zie dat er een afspraak staat voor 04/05/2017 in de namiddag.

Mvg,

Koen

  • Auteur
  • Apprentice
  • April 27, 2017
Beste Koen,

Bedankt voor uw bericht.
Helaas werden wij niet gecontacteerd om een datum af te spreken en is er uiteraard niemand aanwezig op 4/5 in de namiddag.

Mag ik u vriendelijk vragen om morgen contact op te nemen met het gsm nummer in ons klantendossier dat eindigt op 70.

Alvast bedankt.
Gr

Joni

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • April 28, 2017
Dag Joni,

Ik heb dit doorgestuurd naar de bevoegde dienst.

We zullen je spoedig contacteren voor een andere datum.

Groeten

Koen