Skip to main content
Vraag

Uitblijven van factuur

  • April 26, 2017
  • 1 reactie
  • 89 Bekeken

ik heb al maanden geen factuur meer ontvangen van mijn telefoon rekening,de te betalen som gaat wel van de rekening ben al 2x naar proximus geweest( kouter gent) er werd gezegd, dat alles nu in orde is . maar blijkbaar lukt het niet , want ik ontvang nog altijd geen factuur . als het echt niet mogelijk is elke maand een factuur op papier te krijgen, wilt u het me laten weten dan kan eens bij de concurentie luisteren of het daar wel mogelijk is
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

NickyL
Forum|alt.badge.img+3
  • Resident
  • April 27, 2017
Dag Nikita, wil het graag voor je bekijken, graag je klantgegevens en adresgegevens via privébericht. Kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, groetjes, Nicky