Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Ik vind niet direct terug hoe ik meer controle heb over mijn gebruik. Bij telenet kan ik bijvoorbeeld een limiet instellen en bepaalde nummers blokkeren. Normaal gezien is dit geen probleem bij proximus. Maar ik heb een split billing abonnement deel werkgever en deel werknemen maar ik kan bijvoorbeeld premium diensten niet blokkeren. Zie ik hierover of is dit niet mogelijk in split Billing Systeem?
3 maanden geleden hebben we de gratis netflix code gebruikt, die is sinds gisteren afgelopen, maar nu wil ik toch zeker zijn dat ik zelf niets speciaal moet doen om netflix op te zeggen, want ik wil het niet verder gebruiken en voor betalen. Als ik bij mijn producten kijk, staat netflix onder beschikbaar/bestelbaar, maar staat er een blauw vinkje naast... Super onduidelijk dus als het nu nog steeds geactiveerd is of niet. Ook kon ik deze morgen nog inloggen op netflix maar heb niet geprobeerd iets te bekijken want wil niet beschuldigd worden van gebruik buiten de betalingsperiode. Graag wat duidelijkheid als ik nu zelf iets moet doen of niet om niet verder gebruik te maken van netflix na de 3 maanden gratis.
Wij zijn een bedrijf dat afhankelijk is van inkomende telefoons van potentiële klanten. Door een fout die Proximus gemaakt heeft bij de overschakeling naar een nieuw abonnement hadden we geen vaste lijn meer sinds vrijdag 5 mei. Het probleem werd deze ochtend (9 mei) gelukkig opgelost door een technieker van Proximus. Waar kan ik een klacht indienen om een schadevergoeding te vragen voor de geleden schade? Potentiële klanten hebben inmiddels ongetwijfeld al een concurrent gecontacteerd. Of kan Proximus ons een lijst bezorgen van nummers die geprobeerd hebben om ons te bereiken?
Ik ondervind sinds afgelopen maand problemen met mijn internet, ik heb namelijk elke 5 seconden een ping spike waardoor dingen zoals gamen onmogelijk worden(zie afbeelding). Ik heb al meermaals contact opgenomen met de klantendienst, deze vertellen mij telkens om de bbox te resetten en dan later terug te bellen als dit probleem voort blijft gaan. Zoals ik al vermeld had, is dit probleem al een tijdje aan de gang en ben ik dus radeloos. Ik ben altijd al verbonden geweest via kabel. Het ligt niet aan mijn pc of de kabel, vermits dit probleem zich niet voordoet op een ander netwerk. Iemand enige advies voor dit probleem?
Plots zwart beeld. Heb die knop achteraan al even omgedraaid maar dat hielp niet. Kabels ook juist aan ge sloten. Alle 5 lichten branden . Is er soms een panne omstreke antwerpen.
We betalen telkens op tijd en 1 malig voor de verlooptermijn , dan werd alles afgesloten . Nu moeten we opnieuw 30€ betalen voor de heropstarting van proximus , jullie zijn onwettig bezig !!! Wettelijk heeft de klant een maand de tijd om te betalen ,bij jullie is de vervaldatum 14 dagen . Wij betalen die 30€ niet !!! sluit maar af , we gaan bij een andere provider voor alles !!!
Kan er me soms iemand vertellen of het mogelijk is om de nationale en de internationale surfbeperking (die standaard is ingesteld op 60 euro ) soms kan veranderen naar een lager bedrag via my proximus ?
Ik vernam dat deze promo enkel kan via internet. Nu vroeg ik me af ik ben telenet klant en wil overstappen naar jullie voor deze promotie. Maar hoe zal dit in zen werl gaan voor nummerbehoud en hoe ontvang ik de sim kaart en hoe wordt deze geactiveerd dan. Want wordt deze direct geactiveerd? Dan werkt men oude niet en zit ik tijdje zonder sim? En hoe wordt toestel geleverd? Of moet ik deze ophalen?
In november2016 Premium Club punten ingeruild voor 1 Kinepolis cinema ticket [lidnummer: 2440000236620401, Code: BP2D302057481943 ; Te gebruiken vóór: 08/05/2017]. Op 5mei wil ik dit gebruiken op de Kinepoils website, maar krijg daar de foutcode: "voucher redemption date has expired". Helpdesk Kinepolis bevestigt op 9mei droogweg: "De vervaldatum die werd meegedeeld door Proximus, is jammer genoeg niet correct". Wat gaat Proximus Premium Club doen aan zo'n onbruikbaar geschenk?? Communicatie met Kinepolis kan ik ter bewijs dorosturen.
geachte, ik elke de metsenaere heb een abbonement afgesloten bij jullie. dit al enkele dagen geleden... dit is nog steeds niet actief.. groeten elke
Deze morgen kregen we van "OCTemail@proximus.com " volgende mail : "Opzegging succesvol afgewerkt. Dag meneer Van de Poel, Hierbij laten wij u weten dat de opzegging die u op had aangevraagd, succesvol is afgesloten. Met vriendelijke groeten,Het Proximus-team". Wat zouden wij opgezegd hebben ? Zoiets roept vragen op en we hebben dat graag opgelost voordat er weer administratieve of financiële consequenties zijn, waar we eigenlijk geen weet van hebben . Wij hebben inderdaad NIETS opgezegd. Wel hebben we enige dagen geleden telefonisch contact gehad met de technische dienst omdat één tv het niet meer deed. Na een eerste diagnose werd de wifi-bridge vervangen ( opgehaald in Proximus winkel met storingsnummer ). Dit bleek niet de oplossing te zijn. Dan terug telefonisch contact met technische dienst. Na een telefoontje van ongeveer 2 uur en allerlei testen enz. , bleek dat de desbetreffende decoder stuk was. Dit was een V4 met harde schijf van 320 GB. Wij zouden via een KIALA ( (
Een aantal maanden geleden veranderde ik van internet. Ik ging voor het snellere internet MAXI en wou mijn GSM daaraan koppelen. Ik heb mijn GSM mét een abonnement van € 20 bij Proximus aangekocht (joint-offer!). Het zou handig geweest zijn om alles op 1 factuur te hebben, maar aanvankelijk ging dat niet. Maar één vd medewerkers vond de oplossing en ja hoor .... mijn GSM abonnement kon wél op dezelfde factuur maar niet in hetzelfde pakket met telefoon, tv en internet. Het abonnement veranderde nu wel naar een BIZZ-small van € 15. Niemand had dat gevraagd of gezegd ... Nu ging er een paar dagen later € 140 van mijn rekening omdat ik "contractbreuk" pleegde door een ander GSM abonnement te nemen. IK probeer nu al meer dan een maand om dat geld terug te krijgen. Helaas. Het is mij al verschillende keren beloofd, maar correcte terugbetaling staat precies niet in het PROXIMUS-woordenboek. Zo jaagt men dus klanten weg !
Na een online betaling te doen via kbc online ,, omdat ik geen facturen had gekregen en domiciliering iets fout was gelopen, was mijn internet afgesloten , heb ik nu direcr alles betaald, Hoe lang voor bewerking is gebeurd ? Moet ik nog een heractivatie doen of is dit auromatisch ? Gelieve snel een antwoord , heb internet nodig voor de zaak ! Mvg
Reeds verschillende malen gebeld (sinds Januari) om op mijn beide business accounts Vast als Mobiel mijn naam van de firma aan te passen. Tot op heden nog steeds niet gelukt. vast klantennr 1744391 staat onze naam correct, echter bij Mobiel klantenrekening 00050469 nog steeds niet Bij de laatste oproep vorige week liet men mijn weten dit zelf te doen via My proximus. Ik ben geregistreerd maar ik kan helemaal geen aanpassingen doen, kan niet eens mezelf als beheerder aanstellen . En ik wil tevens het mobiel in het pack opnemen, dat gaat ook niet. De site werkt mijn inziens meer niet dan wel. Graag dringend een oplossing en geen afwimpelen met mailtjes en filmpjes die ik moet bekijken ik wil alles correct ingesteld krijgen.
Beste, Na een 3 kwartier rondzoeken op jullie site ben ik er nog steeds in geslaagd om gewoon een email adres te vinden waarnaartoe ik mijn klacht/vraag kan sturen. Jullie website zit gewoon zo in elkaar dat het de klant echt lastig maakt om een vraag/klacht te stellen. Dit is volgens mij niet zo moeilijk, aangezien het verkopen van jullie producten WEL heel vlot gaat. Na meer dan 14 jaar trouwe klant te zijn bij jullie, begin ik serieus aan het overwegen om met heel mijn abonnement over te stappen naar de concurrentie. Je klanten correct helpen is een goede klantenservice, hen allerei producten aansmeren en op de meest ongepaste momenten 'teveredenheids enquetes' laten invullen is het NIET!! Hopelijk slaag ik er snel in om met mijn probleem bij een bekwame proxiumus medewerker te geraken. De telefoonbediende zei mij gewoon" betaal u factuur maar gewoon en achteraf wordt dat wel geregeld". Zo werkt het niet he. Hopelijk komt er hier een respons op? btw, ik heb nog steeds
Vind geen e-mailadres van Proximus, dus geen mogelijkheid om schriftelijk contact op te nemen. Ik heb woensdagavond in winkel Abdijstraat Antwerpen van Proximus een aanpassing van mijn pakket in orde gebracht. Er werd beloofd dat het de volgende dag in orde zou zijn. Ben niet zo ervaren, heb maar recent een smartphone. Stel de volgende dag, ik was nog maar pas terug in het land, dat ik al 497 MB over mijn verbruik zit. Ik gebruik wel reeds zeer lang een IPad met Sim-kaart. Een beetje later zit ik al 2397 MB over mijn verbruik, terwijl ik gewoon thuis op WIFI zit. Na ettelijke telefoontjes met onvriendelijk Proximus-medewerkers, kom ik eindelijk op een goede medewerker die me alles goed uitlegt. Het zou aan mijn mobiele data liggen. Dat staat ondertussen al de hele tijd uit en toch zit ik nu aan 2892 MB over mijn verbruik. Ik zou graag weten, hoe dit kan?! Ondertussen na een paar telefoons heb ik nog steeds geen e-mail gekregen om te bevestigen dat ik een nieuw pakket heb. Zucht!
Ik prober een e-mail naar Proximus te sturen. Hoewel de website mij uitnodigt om dit te doen, blijkt dit niet te lukken. Kan iemand mij een e-mailadres bezorgen van de Klantendienst?
Wanneer je Facebook kiest als 'favoriete' app, valt dan alle data-verkeer binnen deze app onder de 'favoriete app' formule? Ik denk dan vooral aan de filmpjes die automatisch starten, de links waarop je klikt (en je dan via de ingebouwde browser in de Facebook app naar een website surft). Technisch gezien verlaat je de app niet... Alvast bedankt
Ik ben Tuttimus even aan het vergelijken met mijn huidige abo om te kijken of het wel interessant is. Vraagje: komt het dataverbruik dat je kiest voor je favoriete App bovenop het dataverbruik dat je voor je smartphone ter beschikking krijgt? Met andere woorden, als ik voor een abo met 2 GB data kies, dient die 2 GB dan voor alles behalve mijn favoriete App die ik wat verder moet selecteren, en is het dataverbruik van die favoriete App dus een (betaald) extraatje? Of slorpt de keuze van mijn favoriete App die 2 GB volledig op? En zo ja, wat gebeurt er dan met overblijvende data? Immers, ik heb helemaal geen 2 GB nodig voor pakweg Facebook, maar als die favoriete App met alle 2 GB gaat lopen en ik kan de overblijvende data niet benutten voor gewoon internetverbruik, mail etc... dan word je eigenlijk gedwongen om geld neer te tellen voor volume dat je nooit volledig gaat gebruiken EN moet je nog eens extra betalen voor volume dat je vroeger in zijn totaliteit verbruikte en waar je genoe
Op 7/5 en 8/5 een aflevering van thuis (5/5) gehuurd via TV op aanvraag - ooit gemist. De aflevering werd telkens aangerekend via de credits van mijn account. Bij het afspelen blijken er maar 5 minuten van het programma beschikbaar. Daarin is enkel het weerbericht van 5/5 te zien. We hebben zowel de decoder als modem meermaals gereset. Bij het bellen naar de klantendienst gaf de telefoniste aan dat de lijn in orde was maar het een ander probleem betrof en een technieker mij ging contacteren op mijn gsm-nummer. Dit is tot op heden niet gebeurd. Is het mogelijk dit probleem te verhelpen zodat de aflevering bekeken kan worden of een extra credit op onze account bij te schrijven? Dank u vriendelijk; Albin.
gisteren was er blijkbaar een update voor de app. Proximus TV voor iPhone. lijkt mij een serieuze stap achteruit aangezien je nu,wanneer je het beeld van de gsm cast naar een tv, niets meer kunt doen met uw gsm. van zodra je op de home-button drukt om bvb. even een bericht te lezen of mail te checken stopt het casten en bevriest het beeld op de tv. Zou dit een bug zijn of zou het deel uitmaken van de update ?? voor mij is de app in combinatie met Chromecast waardeloos geworden..
De laatste dagen wordt er telkens een aflevering van greys anatomy gewist telkens in op 'kijken' druk. Dus ipv de aflevering te kunnen zien, verdwijnt die uit de lijst.. Het spookt weer bij Proximus Tv... Iemand een idee hoe dit kan stoppen?
Het is een enorme opgave om bij proximus klant te worden....ik vraag me af of jullie zelf al eens anoniem geprobeerd hebben om dat te doen - uitdaging van de eeuw!! Mij is het na 4 weken waarbij ik van het kastje naar de muur gestuurd werd - 7 bezoeken aan de proximus shop - die verwees me naar de customer service en omgekeerd - ze zeiden van elkaar dat ze er niets van weten - interessant. Uiteindelijk de bestelling kunnen plaatsen (het was telefonisch al eens bevestigd maar toen er na de eerste week nog geen nieuws was en ik dus nog eens belde bleek die bestelling op een of andere manier geannuleerd - het spookt bij proximus......). Dit abonnement lijkt nu na 4 weken ! in orde. Dan een tweede GSM - opnieuw een promotie pakket GSM + abonnement - blijk ik die niet te kunnen plaatsen om de eerste nog lopende was. Wat is daar de reden voor? Willen jullie maar 1 GSM per klant? Dan bestel ik die maar via werk. Ik heb het contract ondertekend - de GSM meegekregen. Nu exact 8 dagen l
Als je een overzicht vraagt van je facturen: - zijn NIET de factuurbedragen zichtbaar maar de opsplitsing tussen telefoonkosten en mobiele betalingen, waardoor het betaalde bedrag NOOIT met een document/factuurnummer overeenstemt. - als je dit overzicht probeert af te drukken krijg je enkel de eerste 3 kolommen zichtbaar, en dan nog met onleesbare documentinformatie. Hoe is zoiets mogelijk? Krijgen die programmeurs bij Proximus geen opleiding? Ziet een boekhouder dit niet na? Werken zij op eigen houtje?
Sinds twee dagen kunnen wij niets meer bekijken op onze tv van onze Wanagogo pass. Het opgevraagde start nog, maar wij hebben een zeer vervormd kleuren beeld en vervormd geluid. Op de app is alles normaal en de gewone tv programma's en opnames zijn wel deftig te bekijken. Weet iemand raad? Alvast bedankt!
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.