Een aantal maanden geleden veranderde ik van internet. Ik ging voor het snellere internet MAXI en wou mijn GSM daaraan koppelen. Ik heb mijn GSM mét een abonnement van € 20 bij Proximus aangekocht (joint-offer!).
Het zou handig geweest zijn om alles op 1 factuur te hebben, maar aanvankelijk ging dat niet.
Maar één vd medewerkers vond de oplossing en ja hoor .... mijn GSM abonnement kon wél op dezelfde factuur maar niet in hetzelfde pakket met telefoon, tv en internet.
Het abonnement veranderde nu wel naar een BIZZ-small van € 15. Niemand had dat gevraagd of gezegd ...
Nu ging er een paar dagen later € 140 van mijn rekening omdat ik "contractbreuk" pleegde door een ander GSM abonnement te nemen. IK probeer nu al meer dan een maand om dat geld terug te krijgen. Helaas. Het is mij al verschillende keren beloofd, maar correcte terugbetaling staat precies niet in het PROXIMUS-woordenboek.
Zo jaagt men dus klanten weg !
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.