Vind geen e-mailadres van Proximus, dus geen mogelijkheid om schriftelijk contact op te nemen.
Ik heb woensdagavond in winkel Abdijstraat Antwerpen van Proximus een aanpassing van mijn pakket in orde gebracht.
Er werd beloofd dat het de volgende dag in orde zou zijn. Ben niet zo ervaren, heb maar recent een smartphone.
Stel de volgende dag, ik was nog maar pas terug in het land, dat ik al 497 MB over mijn verbruik zit. Ik gebruik wel reeds zeer lang een IPad met Sim-kaart. Een beetje later zit ik al 2397 MB over mijn verbruik, terwijl ik gewoon thuis op WIFI zit. Na ettelijke telefoontjes met onvriendelijk Proximus-medewerkers, kom ik eindelijk op een goede medewerker die me alles goed uitlegt. Het zou aan mijn mobiele data liggen. Dat staat ondertussen al de hele tijd uit en toch zit ik nu aan 2892 MB over mijn verbruik. Ik zou graag weten, hoe dit kan?!
Ondertussen na een paar telefoons heb ik nog steeds geen e-mail gekregen om te bevestigen dat ik een nieuw pakket heb. Zucht!
Vraag
Wacht al 4 dagen op na 1 dag beloofde aanpassing van Proximus pakket - onbekend verbruik
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.