Beste,
Na een 3 kwartier rondzoeken op jullie site ben ik er nog steeds in geslaagd om gewoon een email adres te vinden waarnaartoe ik mijn klacht/vraag kan sturen. Jullie website zit gewoon zo in elkaar dat het de klant echt lastig maakt om een vraag/klacht te stellen. Dit is volgens mij niet zo moeilijk, aangezien het verkopen van jullie producten WEL heel vlot gaat.
Na meer dan 14 jaar trouwe klant te zijn bij jullie, begin ik serieus aan het overwegen om met heel mijn abonnement over te stappen naar de concurrentie. Je klanten correct helpen is een goede klantenservice, hen allerei producten aansmeren en op de meest ongepaste momenten 'teveredenheids enquetes' laten invullen is het NIET!!
Hopelijk slaag ik er snel in om met mijn probleem bij een bekwame proxiumus medewerker te geraken. De telefoonbediende zei mij gewoon" betaal u factuur maar gewoon en achteraf wordt dat wel geregeld". Zo werkt het niet he.
Hopelijk komt er hier een respons op?
btw, ik heb nog steeds geen email adres gevonden van de klachtendienst...
Wat een gedoe om contact met een bekwame Proximus medewerker te krijgen
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.