Skip to main content
Vraag

Gegevens op Kinepolis cinema ticket (via Premium Club punten) bleken foutief

  • May 10, 2017
  • 1 reactie
  • 442 Bekeken

In november2016 Premium Club punten ingeruild voor 1 Kinepolis cinema ticket [lidnummer: 2440000236620401, Code: BP2D302057481943 ; Te gebruiken vóór: 08/05/2017]. Op 5mei wil ik dit gebruiken op de Kinepoils website, maar krijg daar de foutcode: "voucher redemption date has expired". Helpdesk Kinepolis bevestigt op 9mei droogweg: "De vervaldatum die werd meegedeeld door Proximus, is jammer genoeg niet correct". Wat gaat Proximus Premium Club doen aan zo'n onbruikbaar geschenk?? Communicatie met Kinepolis kan ik ter bewijs dorosturen.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • May 11, 2017
Beste Kurt, je mag een printscreen van je bewijs inderdaad doorsturen. Je mag dit doen via privébericht via volgende link. https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679. Kan je eveneens je klantennummer bezorgen? Dan maak ik het nodige dossier aan om dit verder te onderzoeken. Kan je even ook het bewijssturen dat deze geldig zouden zijn tot 8/5. In de meeste gevallen zijn deze bonnen normaal slechts 3 maanden geldig. Groetjes Freya