Skip to main content

Mijn facturen

  • May 7, 2017
  • 1 reactie
  • 136 Bekeken

Als je een overzicht vraagt van je facturen:
- zijn NIET de factuurbedragen zichtbaar maar de opsplitsing tussen telefoonkosten en mobiele betalingen, waardoor het betaalde bedrag NOOIT met een document/factuurnummer overeenstemt.
- als je dit overzicht probeert af te drukken krijg je enkel de eerste 3 kolommen zichtbaar, en dan nog met onleesbare documentinformatie.

Hoe is zoiets mogelijk? Krijgen die programmeurs bij Proximus geen opleiding? Ziet een boekhouder dit niet na? Werken zij op eigen houtje?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • May 10, 2017
Dag Johan,

Kan je via privébericht naar Het Proximus Team klantgegevens sturen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Dan help ik je graag verder.

Mvg,

Koen