Skip to main content
Antwoord

Gratis Netflix opzeggen

  • May 11, 2017
  • 2 reacties
  • 6598 Bekeken

3 maanden geleden hebben we de gratis netflix code gebruikt, die is sinds gisteren afgelopen, maar nu wil ik toch zeker zijn dat ik zelf niets speciaal moet doen om netflix op te zeggen, want ik wil het niet verder gebruiken en voor betalen.

Als ik bij mijn producten kijk, staat netflix onder beschikbaar/bestelbaar, maar staat er een blauw vinkje naast... Super onduidelijk dus als het nu nog steeds geactiveerd is of niet. Ook kon ik deze morgen nog inloggen op netflix maar heb niet geprobeerd iets te bekijken want wil niet beschuldigd worden van gebruik buiten de betalingsperiode.

Graag wat duidelijkheid als ik nu zelf iets moet doen of niet om niet verder gebruik te maken van netflix na de 3 maanden gratis.

Beste antwoord door Joel M

Beste Hanatje,

U kan uw abonnement stop zetten via het nummer 0800 740 36 van Netflix en dit tussen 9u en 22u.

Groetjes,

Joël
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • May 11, 2017
kan dit je eventueel verder helpen:
Netflix opzeggen

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 12, 2017
Beste Hanatje,

U kan uw abonnement stop zetten via het nummer 0800 740 36 van Netflix en dit tussen 9u en 22u.

Groetjes,

Joël