Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Weet iemand wanneer de Samsung Galaxy S6 (proximus-versie) de update naar Android 7.0 Nougat gaat krijgen? (CSC-versie: G920FPRO4DPGR). mvg, Emiel
Hallo allemaal Het is me opgevallen dat euronews Engels gestart is op kanaal 272. Is iemand dit ook opgevallen want we hadden al jaren de Franse versie van euronews... Timm1983
Deze dienst werkt niet bij mij, terwijl die wel op actief staat. Is dit probleem gekend?
Het is een beetje een ingewikkeld verhaal: ik ging vorige week een nieuw GSM nummer krijgen. Dat duurde een tijdje maar goed. Eerst zou men gewoon het bestaande nummer vervangen, maar plots zei men dat ik een nieuwe simkaart met nieuw nummer zou opgestuurd krijgen. Ik sputterde wat tegen, want dat had ik niet nodig en men zou het nodige doen, zodat het zonder nieuwe simkaart kon. 's Anderendaags werkte het nieuwe nummer zonder nieuwe simkaart, dus ik was happy en dacht dat alles in orde was. Tot vandaag, want plots had ik geen bereik meer. Klantendienst gebeld: het nieuwe nummer is geblokkeerd, geschrapt, weet ik veel. Kan men het nieuwe nummer opnieuw activeren? Daarvoor moet men een mail sturen om een verklaring van de persoon die dat nummer gedeactiveerd heeft. Allemaal goed en wel, het gaat om een misverstand, maar terwijl er lustig heen en weer gemaild wordt, zit ik zonder GSM en het is nog maar de vraag of ik dat nieuwe nummer, dat ik ondertussen al aan iedereen doorg
ik ben van mobistar naar proximus gegaan met behoud van mijn nummer. NU na enkele dagen is mijn proximus nog altijd niet activeerd, Op de website wordt 24u vermeld, Iemand die dezelfde problemen gehad heeft? Bedankt thierry
Onlangs mijn rechtstreekse lijn van Proximus laten afsluiten. Alles leek vlot te verlopen. Een vriendelijke brief bedankte mij, op zich niet onbegrijpelijk aangezien ik jaren lang een trouwe klant was. Er waren ook instructies hoe ik de b-box modem kon terugbezorgen (wat ook werd opgevolgd zodat die mij alvast niet werd aangerekend). De opzegging van de vaste lijn werd effectief vanaf 30/03/2017. Groot was mijn verbazing toen ik gisteren een factuur in de bus kreeg om nog een abonnement te betalen dat zou verbonden zijn aan een niet meer bestaande lijn. Bij het opzeggen van de producten van Proximus kreeg ik nl. niet als mogelijke optie om dergelijke abonnementen op te zeggen (zie mail onder). Het is ook een absurd fenomeen: waarom zou nog een abonnement lopen en op te zeggen zijn dat verbonden is aan een lijn die niet meer bestaat. De betrokken factuur (ref. 6735068292) zal uiteraard niet worden betaald, maar via dit Forum wil ik anderen waarschuwen voor dergelijke praktijken. In
Sinds we overgeschakeld zijn naar tuttimus met de hoofdreden netflix tot op heden nog steeds geen netflix, Op 20 april dit laten aanpassen, op 26 april is de technieker langs geweest..... reeds verschillende keren contact gehad en het antwoord is kan weken duren (ticket IM8234872)? Dat ze dit dan ook vermelden op de site zodat ze de klanten juist informeren! En is dit normaal?
Hoe zit het eigenlijk met de facturering van Proximus? Het is reeds geleden van eind januari dat ik nog een aanrekening ontvangen heb. Is er ondertussen al een oplossing voor dit probleem? Zijn er nog andere gebruikers in mijn geval?
Al jaren heb ik internet maxi, in theorie zou ik 100Mbps moeten krijgen, daar betaal ik toch voor. In praktijk krijg ik echter 3.9Mbps, iets minder dus. Niet echt meer van deze tijd. Al verschillende keren bij Proximus center langs geweest, ook al telefonisch contact gehad, maar blijkbaar kan men mij nergens helpen.
Ik gebruik nooit 4G, deze optie is ook uitgeschakeld in mijn settings op men gsm. Gisteren verdween er 12euro belkrediet terwijl ik sliep. Ik vond dit toch raar en logde in op men proximus account, ik klik op de "mijn krediet en verbruik" functie om te zien waar mijn geld naar toe verdwijnt en ik krijg een error message. "Omwille van een technisch probleem zijn uw krediet-gegevens niet beschikbaar." Wat voor een zever is dit zeg? Moet je daarvoor al 12 jaar klant zijn?
Menu My proximus: Kies vor email, zoomit of post. Ik kies voor email en vul mijn emailadres in Keuze ingevuld, controleer de selectie Mobiel( niet in pack ) Kadertje Gsmnr+nog 1 ander Momenteel via email: via sms: Verkeerd emailadres en gsmnr. van mijn dochter. Hoe kan ik die gegevens veranderen?
Sinds vanmiddag kan mijn simkaart geen verbinding met het netwerk maken. Kan dus niet bellen, smsen of op mobiel netwerk. Simkaart heb ik al meermaals verwijderd en opnieuw opgestart, maar helpt niet...
proximus streaming tv wil maar niet lukken 😒
Op mijn laatste factuur staat een bedrag aangerekend dat ik wens te betwisten. Via MyProximus is dit niet meer mogelijk, de klantendienst is telefonisch hiervoor niet bereikbaar in het week-end en via email is het ook niet meer mogelijk om Proximus te bereiken 😒 In één van de veelgestelde vragen (FAQ) suggereert Proximus om het bedrag niet te betalen en af te trekken van het openstaande saldo. Ik ben verontwaardigd dat Proximus ons 'dwingt' om via dit forum onze klachten electronisch te behandelen en persoonlijke gegevens te publiceren.
Ik heb dit probleem eigenlijk al sinds dag 1, en toen ook al eens een twee tal-keer last van gehad dat ik gewoon niet kon inloggen. Nu was het m'n bedoeling om enkele instellingen en verbruik te raadplegen/wijzigen, maar zoals verwacht is dit nog steeds onmogelijk. Ik krijg enkel de optie gsm nummer koppelen (wat trouwens ook een foutmelding geeft als ik er op klik). Dus voor zover de portal denkt, heb ik een account met internet abonnement, maar geen zichtbaar pack of iets dergelijks. Factuur enzo, komt wel altijd netjes aan per post, en is op zich geen probleem mee. Kan dit misschien toch eens een keer gefixed geraken ?
Hallo Ik heb sinds vandaag geen tv verbinding meer. Krijg een scherm met daarop dat er geen verbinding is en dat ik alle kabels moet nakijken. De kabels en alles is gecontroleerd en hebben alles al aan en uit gezet. Wat kan dit zijn?
Verleden maand ben ik Tuttimus geworden en het was een vlotte overstap, had die zelfde dag al de extra zenders en mijn gratis 1 blockbuster /maand. Andere klanten hebben minder geluk ze moeten veel langer wachten. Zijn nu de 11/11/2016 PX wanneer ontvang ik mijn 1 gratis film van deze maand PX? Zie op mijn tv scherm geen tegoed van 1 credit voor deze maand?
Er werd maanden geleden een ticket voor het probleem geopend : IM8168882. De oproep en herlaadgeschiedenis voor Pay and Go kaarten kon niet meer geraadpleegd worden. Bij het aanklikken er van in MyProximus kreeg je een foutboodschap. Nu is het eigenlijk nog een stap verder , nu krijg je volgende boodschap : "U hebt geen toegang tot deze toepassing. Het spijt ons, maar u hebt niet de juiste toegangsrechten om gebruik te maken van deze toepassing." Dus een oplossing is er nog niet, en je eigen gegevens daar heb je zelfs volgens deze info geen recht op . Wanneer wordt dit nu eindelijk eens opgelost. In het verleden ging dit normaal, nu niet meer blijkbaar. Oplossen kan toch geen maanden aanslepen ? Of wel ..... Ro
Ik surf tientallen keren per dag naar hln.be. Toen ik gisteren op de site een artikel las en weer naar de hoofdpagina wilde gaan, kreeg ik plots volgende foutmelding: Access Denied You don't have permission to access "http://www.hln.be/" on this server. Reference #18.d8f31502.1495269933.10006356 Ik heb wat rondgezocht op internet en alle mogelijke oplossingen geprobeerd (laptop en modem volledig herstarten, bbox3 een hele nacht uitgezet, mijn ip-adres proberen veranderen met commando's in de commandbox, virusscan, enz) maar niets helpt. Op alle andere websites raak ik wel, en ook op de mobiele website m.hln.be Wat is er aan de hand met hln.be en hoe los ik het op?
Wanneer ik mijn e-mail wil bekijken bij proximus en ook mijn e-mail configuratie wil bijwerken slaat mijn computer uit, volledig zwart scherm de muis werkt niet meer en opeens komt erop het scherm, er is een fout opgetreden en moet de computer opnieuw opstarten, dat is toch niet normaal dat ik mijn e-mails niet kan bekijken bij proximus!!!Myproximus kan ik zonder problemen bekijken alsook de factuur. Hopelijk is dat een klein probleempje? Majoha
Ik krijg hier een afrekening van 130,36€ waarvan 60€ telefoon kosten. Daar ik mijn telefoon alleen gebruik om te bellen vraag ik mij af waarvan zij dit bedrag halen. Dit betaal ik niet.
Ik heb een factuur van proximus niet ontvangen, ook de herinnering niet. Hierdoor komt het nu dat we als bedrijf niet kunnen telefoneren. Proximus vind blijkbaar nodig om bedrijven te blokkeren. ik ben 12 jaar klant een stipte betaler hoe het komt dat ik de facturen niet gekregen heb weet ik niet. Ik bel vandaag een medewerkster op die de telefoon neergooit op mijn vraag dat ze dit normaal vindt. Proximus is al zeer duur ten opzichte van de concurrentie dan een klant zo behandelen kan niet. ik heb dan ook direct beslist om te tekenen bij Telenet en te stoppen bij proximus. Bij proximus is mijn rekening meer dan 400 € bij Telenet betaal ik 164 € !!!
Ik bestelde maandagavond 14/05 een IPhone 7 plus + abonnement op de website (waar ik ook Proximus de toestemming gaf om mijn abonnement bij de andere provider op te zeggen) + op de site staat er levering binnen 3 dagen. Ik kreeg niets te horen van Proximus tot ik besliste om zelf te bellen deze middag. Daar wisten ze mij te vertellen dat ze mij maandag gingen bellen om een afspraak te maken voor levering.. Wat vrij laat is voor een levering binnen de drie dagen! Deze namiddag heb ik vanaf 17u plots geen netwerk meer bij mijn provider waar ik nu bij ben. Met andere woorden heeft Proximus mijn abonnement bij mijn huidige provider al laten stopzetten zonder dat ik al over het nieuwe toestel en de SIMkaart van Proximus beschik.. Ik belde deze avond iemand van Proximus op ivm dit probleem en die wist mij doodleuk te vertellen dat dit jammer is voor mij dat ik geen netwerk meer heb en ik morgenochtend maar naar Dynalogic moet bellen om een afspraak te maken voor de levering v
Klantendienst van Proximus: "Jill": superonbeleefd en onbekwaam...
Klant willen worden bij proximus ? Bezin eer je begint want Proximus heeft geen interesse in nieuwe klanten ! 4 dagen - 4 x verschillende desk-medewerkers - 4 x belofte om het abonnement in orde te maken - 4 x opzoekwerk op hun computers - 4 x blijkt dat niemand van de medewerkers het abonnement in orde gemaakt heeft- 4 x opnieuw alle gegevens genoteerd - nu ondertussen 6 dagen later en nog steeds geen abonnement Toch maar naar de concurrent dan....
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.