Skip to main content
Antwoord

Aanrekening

  • May 20, 2017
  • 1 reactie
  • 136 Bekeken

Hoe zit het eigenlijk met de facturering van Proximus? Het is reeds geleden van eind januari dat ik nog een aanrekening ontvangen heb. Is er ondertussen al een oplossing voor dit probleem?
Zijn er nog andere gebruikers in mijn geval?

Beste antwoord door Joel M

Hallo Paul_050,

Uw facturen worden voorlopig geblokt omdat er fouten in zitten.

Onze mensen van IT zoeken hiervoor een oplossing.

Alvast excuses hiervoor.

U mag ook steeds een voorschot van 100euro per maand overschrijven met als mededeling uw klantnummer.

Zo kan u een toekomstige hoge factuur vermijden.Dit is natuurlijk vrijblijvend.

Groetjes,

Joël
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 22, 2017
Hallo Paul_050,

Uw facturen worden voorlopig geblokt omdat er fouten in zitten.

Onze mensen van IT zoeken hiervoor een oplossing.

Alvast excuses hiervoor.

U mag ook steeds een voorschot van 100euro per maand overschrijven met als mededeling uw klantnummer.

Zo kan u een toekomstige hoge factuur vermijden.Dit is natuurlijk vrijblijvend.

Groetjes,

Joël