Ik bestelde maandagavond 14/05 een IPhone 7 plus + abonnement op de website (waar ik ook Proximus de toestemming gaf om mijn abonnement bij de andere provider op te zeggen) + op de site staat er levering binnen 3 dagen.
Ik kreeg niets te horen van Proximus tot ik besliste om zelf te bellen deze middag. Daar wisten ze mij te vertellen dat ze mij maandag gingen bellen om een afspraak te maken voor levering.. Wat vrij laat is voor een levering binnen de drie dagen!
Deze namiddag heb ik vanaf 17u plots geen netwerk meer bij mijn provider waar ik nu bij ben.
Met andere woorden heeft Proximus mijn abonnement bij mijn huidige provider al laten stopzetten zonder dat ik al over het nieuwe toestel en de SIMkaart van Proximus beschik..
Ik belde deze avond iemand van Proximus op ivm dit probleem en die wist mij doodleuk te vertellen dat dit jammer is voor mij dat ik geen netwerk meer heb en ik morgenochtend maar naar Dynalogic moet bellen om een afspraak te maken voor de levering van het toestel en de SIMkaart?
Dit gaat trouwens over R4WEBSHOP000137561
Mvg Gaelle
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.