Skip to main content
Vraag

Geen netwerk

  • May 20, 2017
  • 3 reacties
  • 431 Bekeken

Sinds vanmiddag kan mijn simkaart geen verbinding met het netwerk maken. Kan dus niet bellen, smsen of op mobiel netwerk. Simkaart heb ik al meermaals verwijderd en opnieuw opgestart, maar helpt niet...
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • May 20, 2017
kan je desimkaart eventueel in een ander toestel proberen mss is die defect
je kan altijd ook op zaterdag eens bellen naar de helpdesk 0800 22 800 om te zien of ze je eventueel kunnen verder helpen.
of proberen via privébzeicht waarop ze misschien nu nog kunnen reageren:
privébericht sturen aan Het Proximus Team kan je via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

  • Auteur
  • Apprentice
  • May 20, 2017
Bedankt, ik probeer een privebericht. Bellen is moeilijk zonder netwerk en ander toestel heb ik niet...😉

Martin
  • May 20, 2017
Nog ter bijkomende info:
    Er zijn verschillende manieren om met Proximus in contact te komen:
  • via 0800 22 800
  • via contactpagina: https://www.proximus.be/contact
  • via de chat** op onze supportpagina's:     https://www.proximus.be/support/nl/id_zwpr_support/particulieren/support.html
  • via Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus (wel een account vereist)
  • via Facebookpagina: https://www.facebook.com/proximus/ (wel een account vereist)
  • via dit Forum uiteraard, door het versturen van een privébericht     aan Het Proximus Team via     https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679     (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
**