Antwoord
Activeren simkaart met behoud van nummer
ik ben van mobistar naar proximus gegaan met behoud van mijn nummer. NU na enkele dagen is mijn proximus nog altijd niet activeerd, Op de website wordt 24u vermeld, Iemand die dezelfde problemen gehad heeft? Bedankt thierry
Beste antwoord door Marleen
Als je simkaart nu nog niet geactiveerd is neem je best eens contact op met de klantendienst (technische dienst) om te zien wat er aan de hand is.
0800 22 800 (voor technische vragen tot 22u, voor gsm).
PS: vooraleer je dat doet wel eerst eens je gsm volledig uitzetten en dan weer aan, maar ik neem aan dat je dit al hebt gedaan.
0800 22 800 (voor technische vragen tot 22u, voor gsm).
PS: vooraleer je dat doet wel eerst eens je gsm volledig uitzetten en dan weer aan, maar ik neem aan dat je dit al hebt gedaan.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.