Skip to main content
Antwoord

Activeren simkaart met behoud van nummer

  • November 14, 2016
  • 4 reacties
  • 723 Bekeken

ik ben van mobistar naar proximus gegaan met behoud van mijn nummer. NU na enkele dagen is mijn proximus nog altijd niet activeerd, Op de website wordt 24u vermeld, Iemand die dezelfde problemen gehad heeft? Bedankt thierry

Beste antwoord door Marleen

Als je simkaart nu nog niet geactiveerd is neem je best eens contact op met de klantendienst (technische dienst) om te zien wat er aan de hand is.
0800 22 800 (voor technische vragen tot 22u, voor gsm).
PS: vooraleer je dat doet wel eerst eens je gsm volledig uitzetten en dan weer aan, maar ik neem aan dat je dit al hebt gedaan.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • Antwoord
  • November 14, 2016
Als je simkaart nu nog niet geactiveerd is neem je best eens contact op met de klantendienst (technische dienst) om te zien wat er aan de hand is.
0800 22 800 (voor technische vragen tot 22u, voor gsm).
PS: vooraleer je dat doet wel eerst eens je gsm volledig uitzetten en dan weer aan, maar ik neem aan dat je dit al hebt gedaan.

  • Auteur
  • Apprentice
  • November 15, 2016
Merci Marleen vriendelijke groet thierry

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • November 15, 2016
Graag gedaan. Prettige dag verder!

  • Apprentice
  • May 22, 2017
Hier net hetzelfde probleem: overgestapt van Scarlet naar Proximus.
Ik ben al heel de voormiddag van de ene naar de andere aan het bellen want volgens Proximus moet Scarlet mijn nummer vrijgeven, volgens Scarlet hebben ze nog geen aanvraag gekregen, volgens Proximus is die aanvraag al lang verstuurd enzo... Vandaag weer een nieuwe aanvraag verstuurd, ik ben eens heel erg benieuwd!
Maar ik loop natuurlijk al een heel weekend met 2 gsm's rond.