Het is een beetje een ingewikkeld verhaal: ik ging vorige week een nieuw GSM nummer krijgen. Dat duurde een tijdje maar goed. Eerst zou men gewoon het bestaande nummer vervangen, maar plots zei men dat ik een nieuwe simkaart met nieuw nummer zou opgestuurd krijgen. Ik sputterde wat tegen, want dat had ik niet nodig en men zou het nodige doen, zodat het zonder nieuwe simkaart kon. 's Anderendaags werkte het nieuwe nummer zonder nieuwe simkaart, dus ik was happy en dacht dat alles in orde was.
Tot vandaag, want plots had ik geen bereik meer. Klantendienst gebeld: het nieuwe nummer is geblokkeerd, geschrapt, weet ik veel. Kan men het nieuwe nummer opnieuw activeren? Daarvoor moet men een mail sturen om een verklaring van de persoon die dat nummer gedeactiveerd heeft.
Allemaal goed en wel, het gaat om een misverstand, maar terwijl er lustig heen en weer gemaild wordt, zit ik zonder GSM en het is nog maar de vraag of ik dat nieuwe nummer, dat ik ondertussen al aan iedereen doorgespeeld heb, mag behouden.
We zijn nu ook al een paar uur verder en ik kan nog steeds niet bellen op de GSM.
Helluuup !
Verandering GSM nr: abo en nr geschrapt.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.