Sinds we overgeschakeld zijn naar tuttimus met de hoofdreden netflix tot op heden nog steeds geen netflix, Op 20 april dit laten aanpassen, op 26 april is de technieker langs geweest..... reeds verschillende keren contact gehad en het antwoord is kan weken duren (ticket IM8234872)? Dat ze dit dan ook vermelden op de site zodat ze de klanten juist informeren!
En is dit normaal?
Antwoord
Tuttimus --> Netflix
Beste antwoord door KoenN
Dag Luc,
Ik heb Netflix meteen geactiveerd en je kan dus via uw decoder vanaf morgen Netflix gebruiken.
Via onderstaande link kan je alvast meer info vinden.
https://www.proximus.be/nl/id_cr_netflix/particulieren/producten/opties/tv-opties/proximus-en-netflix.html
Alvast de excuses voor het wachten.
Koen
Ik heb Netflix meteen geactiveerd en je kan dus via uw decoder vanaf morgen Netflix gebruiken.
Via onderstaande link kan je alvast meer info vinden.
https://www.proximus.be/nl/id_cr_netflix/particulieren/producten/opties/tv-opties/proximus-en-netflix.html
Alvast de excuses voor het wachten.
Koen
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
