Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Hoi,ik kan ik het beste mijn wifi uitbreiden zonder te veel kabels te trekken, Ik heb gehoord van wifi extenders enz... Ik zou deze dan op 1 wifi lijn willen houden of hoe het ook heet ? Iemand suggesties?
Beste, Na een weekje in het buitenland kom ik op vrijdag 23/6 thuis en merk ik op dat ik geen internet meer heb. Ik contacteer de helpdesk en daar verteld men mij dat ik ben afgesloten wegens een onbetaalde factuur. Deze factuur is niet in mijn bezit. Blijkt dat deze factuur plots via mail is verstuurd wat anders altijd via de post ging. Er wordt mij beloofd dat ik dezelfde dag opnieuw zal worden aangesloten omdat de fout bij proximus ligt. Ik wacht enkele tijd af, doe enkele keren een reset van de modem maar zonder resultaat. De volgende dag zaterdag 24/6 bel ik nog 2 maal de helpdesk waar ik telkens de belofte krijg snel weer aangesloten te worden maar ook dit blijft uit. Het is weekend dus willen we wel wat tv kijken en internetten dus verbind ik mijn smartphone aan de laptop en tv om zo via 3G te werken op zaterdag. Zondag in de ochtend krijg ik na elkaar een 10 tal sms'jes met de melding dat mij 3G bundel is overschreden, ruim te laat dus deze meldingen. Resultaat : een volle
Hoy. Bij telenet kon ik draadloze verbinding op afstand uitschakelen. Kan ik dat ook bij proximus? Ik wil echt wifi |verbinding uitzetten want anders studeert mijn dochter niet en kijkt ze alleen maar series op Netflix
Ik zou graag de voordeel pack willen op zeggen, om dat ik niet mee ge dient ben. Want ik zou graag de weergave oproeper en de anonieme oproepweigering. Die laatste optie ik zou graag willen. Deze optie wil opzeggen. Permanente slimme diensten Op deze lijn zijn de volgende slimme diensten geactiveerd Opgelet, deze slimme diensten kunnen niet worden gewijzigd via deze toepassing
Ik probeer al weken een klacht neer te leggen maar ik vind nergens een mail adrs en als ik dan een krijg, van proximus zelf, blijkt het een nepadres te zijn. Ik wil een klachtbrief van 4 pagjna's en 8 bjjlagen versturen, en waar mijn klacht opgevolgd wordt! iemand die me daarbij kan helpen? Alvast bedankt !
Hoi Wanneer ik op 'Contact' klik, zie ik enkel de mogelijkheid om de klantendienst te telefoneren. Kan een klacht niet meer via mail ingediend worden ? Grtjs
heb een serie opname en maar 1 van de 2 afleveringen is opgenomen. Maandag 05 juni 24:Legacy alleen S1-E12 is opgenomen en niet S1-E11... kan deze opname terug geactiveerd worden?
Onlangs een Samsung S7 Edge gekocht, af te halen bij ophaalpunt. Bij het opstarten zat er een donkere vlek op het scherm. Met het toestel naar een Proximuswinkel gegaan, Na enkele dagen - tot mijn verbazing - bericht gekregen dat het toestel hersteld zou worden. M.i. zou een nieuw toestel (in die prijscategorie) welk defect is, moeten omgeruild worden. Toestel na 3 weken (!) terug mogen gaan ophalen. In de winkel het scherm gecontroleerd, was in orde. Thuis gekomen toestel nog eens goed bekeken, en 2 barstjes (volgens de verkoper krassen) gezien in de (glazen) achterkant van het toestel. Terug naar de winkel en ontevredenheid laten merken. "Die krassen zie je toch bijna niet", "normaal dat een toestel gebruikssporen vertoornt" (toestel is niet gebruikt), "we hebben hier meer nieuwe toestellen die direct hersteld moeten worden" (???), Toestel is nu dus terug gestuurd, voor herstelling. Zijn hier nog mensen (geen verkopers) die deze toestand (nieuw ongebruikt toestel dat 2 keer binn
Hallo, is het mogelijk om mij mijn simkaartnummer door te sturen?
Vorig weekend een nieuwe simkaart ontvangen van Proximus mits ik niet op mijn mobiel internet geraakte. Bij de nieuwe simkaart hetzelfde probleem dus contact opgenomen met Proximus via Facebook. Zij hebben mijn mobiele gegevens geactiveerd van mijn simkaart maar sindsdien heb ik geen "service" meer. Ze hebben alles nagekeken maar zien geen probleem. Dus nu heb ik enkel nog WiFi en daar stopt het dan. Kan niet bellen, smssen, geen mobiel internet ??? Mijn simkaart nummer is 2100 2972 15701 Hopelijk is dit snel in orde Alvast bedankt Tamara
Wij beschikten over een pakket digitale televisie, internet en een vaste lijn. Hiervoor betaalden we 63 ,95 /maand zonder communicatie. Graag hadden wij hier een eenvoudig smartphone-abonnement bij. Niet meer, niet minder. Bij de Proximus-shop in Mechelen ging men aan het rekenen en een Tuttimuspakket met smartpone-abonnement bleek de beste optie, 86 euro/maand . Verschillende keren herhaalde wij dat we buiten dat smartphone-abonnement niets extra's wilden en zeker niets minder. Maar neen, we moesten en zouden naar het Tuttimuspakket overschakelen. Dit biedt enkel voordelen en aan de scherpste prijs. Nu blijkt dat ik niet meer over 4G beschik op mijn tablet. Bij een bezoek aan de Proximus-shop om dit te laten herstellen krijg ik te horen dat dit niet in het Tuttimuspakket zit en dat ik hiervoor 15 euro extra dient te betalen. Pure oplichterij dus. Ik ga hier niet mee akkoord beste heren en dames van Proximus. Hoe kunnen jullie dit rechtzetten?
Ik bevind mij buiten Europese Unie en krijg plots de melding dat mijn Daily travel pass geactiveerd wordt. Mobiele gegevens op gsm zijn uitgeschakeld, geen sms verstuurd, niet gebeld, niet gesurfd. Proximus rekent mij dus ineens 5€ aan voor een dienst die ik niet gebruik. Ik heb dus snel mijn daily travel pass gedeactiveerd. Ik bel met de klantendienst (via Skype)na 5 minuten wachten krijg ik uiteindelijk een Limburgse dame aan de lijn die beweert dat dit normaal is en dat ik in het buitenland moet betalen voor sms'en die ik ontvang, ook van Proximus, zij beweert bij hoog en laag dat sms ontvangen behoort tot de 20 sms'en begrepen in de pass. Voor zo ver ik weet, geldt dit enkel voor versturen van sms. Bovendien heb ik vandaag niks gestuurd, niks ontvangen. Hopelijk kan een competente medewerker van Proximus dit voor mij nakijken en mij laten weten waarom ik 5€ moet betalen zo maar? Anders zal ik volgende week snel kiezen voor een andere provider.
Hoe kan ik een volledige detail factuur downloaden ? Dus met alle nationale, internationale gesprekken, smssen, internet gebruik etc. De MyProximus site maakt het raadplegen en opzoeken van data bijna onmogelijk. Eender welk formaat is ok; Excel, pdf, csv als ik het maar kan bekijken met meer dan 10 lijnen tegelijk.
Sedert maandag krijg ik telkens een bluescreen als ik via mijn laptop naar jullie site wil gaan. Dit gebeurt dan ook enkel bij jullie site. Wie weet er een oplossing?
Sinds verleden week heb ik overschakeling van provider gevraagd, na paar hinderpalen heeft oude provider ontvangst op vrijdag verbroken en zou Proximus mijn ontvangst in orde brengen. Tot nu toe niks dus, kan niet bellen of opgebeld worden, zeer vervelend daar ik pas verhuisd ben en zaken moet in orde brengen, wat totaal niet lukt, zaterdag was ik ook al in Proximus shop, denkende dat men mij daar kon helpen, ook tevergeefs, kan de technische dienst ook niet bellen, dus mijn enige hoop ligt hier... Help....
Beste, Een maand geleden ben ik op citytrip gegaan naar Spanje. Hiervoor heb ik naar jullie bizz experts gebeld om te vragen of ze een pakketje van 500 mb konden toevoegen. Dit ging me +- 20 euro kosten. Een maand later zie ik travel world intense op mijn factuur staan, meteen de duurste roamingdienst. Dit had ik helemaal niet gevraagd. Ik heb ondertussen 1,5 week geleden gebeld. Ze gingen dit hoge prioriteit geven maar nog steeds geen gehoor gekregen. Jullie kunnen blijkbaar gesprekken herbeluisteren. Kan hier aub werk van gemaakt worden want ondertussen staat er een factuur van 430 euro open. Ik heb al 2 maal gebeld. Ik ben zwaar teleurgesteld in jullie service, zeker als je kijkt welke prijs hier tegenover staat. Jullie klantendienst komt voor mij serieus tekort en denk er aan om al terug van provider te switchen. Gr, Michael
Beste, Ik, mijn broer en nog andere hier hebben het probleem dat my Proximus noet hetzelfde verbruik weer geeft als de sms die we krijgen als we erover zitten. Het verbruik is dubbel zo hoog waardoor er veel extra kosten komen. Soms krijgen we zelfs geen sms dat we erover zitten. Wat kan hieraan gedaan worden. Mijn broer Jeroen Vangeneugden heeft hier ook al voor gebeld omdat hij veel extra kosten heeft hierdoor.
Beste, heeft het nog zin om een Daily Travel Passport te benutten nu roaming niet meer bestaat voor communicaties binnen de EU?
graag had ik vernomen hoe ik nrs die mij gebeld hebben kan opvragen? nl op donderdag 22/06/2017 tussen 15u en 17u
Ik heb 3 simkaarten maar weet niet bij welk gsm-nummer ze horen. Hoe kom ik te weten welke de erbij horende gsm-nummers zijn?
Ik ontvang op mijn Iphone 6 sommige sms'sjes van mijn echtgenoot niet, andere dan weer wel. Heel vervelend als er iemand antwoord terug verwacht. Hij heeft een Samsung en is ook bij Proximus. En er zijn geen nummers geblokkeerd voor zover ik kan zien. Kan iemand mij zeggen of het aan mijn toestel ligt of aan de provider? Waar kan ik best terecht om dit op te lossen?
Weet er iemand wat dit soms wil zeggen? Dit staat aangevinkt in mijn abonnement smartphone. Nu de roamingkosten in EU dezelfde zijn zal ik daar wel meer gebruik van maken. Heeft het onderstaande daar iets mee te maken? Mogelijkheid tot instellen van EU APN staat er bij actieve dienst. Moet ik dat nu desactiveren? Dit staat standaard actief.
Bij een aantal opnames zie ik de optie "kijken" niet meer op de iPad terwijl de instellingen voor de opnames hetzelfde zijn. Namelijk 60 dagen beschikbaar en wissen indien schijf vol is. Hoe los ik dat op?
Ik heb vandaag een factuur ontvangen waarin een aanmaningskost wordt aangerekend van 15 euro omdat de factuur van vorige maand niet tijdig werd betaald. Dit is inderdaad het geval. Ik zie op de website echter dat jullie beweren eerst normale herinneringen te sturen via sms of mail. Hiervan is nooit sprake geweest. Jammer, want dit is geen manier om met klanten om te gaan. Zeker omdat jullie diensten (tv en internet) het wekelijks wel eens laten afweten.
op mijn factuur van mei (€31) staat "gebruik" €17,34. ik vind daarvan echter niets terug in de pagina "Overzicht van alle kosten betreffende dit nummer". Ik zou dus wel graag weten welk gebruik dit was.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.