Skip to main content

Over limiet mobiele data

  • June 22, 2017
  • 1 reactie
  • 223 Bekeken

Beste,

Ik, mijn broer en nog andere hier hebben het probleem dat my Proximus noet hetzelfde verbruik weer geeft als de sms die we krijgen als we erover zitten. Het verbruik is dubbel zo hoog waardoor er veel extra kosten komen. Soms krijgen we zelfs geen sms dat we erover zitten. Wat kan hieraan gedaan worden. Mijn broer Jeroen Vangeneugden heeft hier ook al voor gebeld omdat hij veel extra kosten heeft hierdoor.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

  • June 23, 2017
Goeiedag!

Alle info over de sms-meldingen kan je vinden op : https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_usage_sms_notif_mobusage/particulieren/support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/verbruik-en-belkrediet-opvolgen/sms-meldingen-over-uw-mobiel-verbruik.html

Deze zijn niet in real-time verzonden, vandaar ook dat er telkens een tijdstip bij vermeld stat.

Groetjes, Cindy