Onlangs een Samsung S7 Edge gekocht, af te halen bij ophaalpunt. Bij het opstarten zat er een donkere vlek op het scherm. Met het toestel naar een Proximuswinkel gegaan, Na enkele dagen - tot mijn verbazing - bericht gekregen dat het toestel hersteld zou worden. M.i. zou een nieuw toestel (in die prijscategorie) welk defect is, moeten omgeruild worden.
Toestel na 3 weken (!) terug mogen gaan ophalen. In de winkel het scherm gecontroleerd, was in orde. Thuis gekomen toestel nog eens goed bekeken, en 2 barstjes (volgens de verkoper krassen) gezien in de (glazen) achterkant van het toestel. Terug naar de winkel en ontevredenheid laten merken.
"Die krassen zie je toch bijna niet", "normaal dat een toestel gebruikssporen vertoornt" (toestel is niet gebruikt), "we hebben hier meer nieuwe toestellen die direct hersteld moeten worden" (???),
Toestel is nu dus terug gestuurd, voor herstelling.
Zijn hier nog mensen (geen verkopers) die deze toestand (nieuw ongebruikt toestel dat 2 keer binnen moet voor herstelling) normaal vinden? Want dat vonden ze in de winkel blijkbaar wel....
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.