Skip to main content
Beantwoord

Verandering provider

  • June 19, 2017
  • 3 reacties
  • 156 Bekeken

Sinds verleden week heb ik overschakeling van provider gevraagd, na paar hinderpalen heeft oude provider ontvangst op vrijdag verbroken en zou Proximus mijn ontvangst in orde brengen. Tot nu toe niks dus, kan niet bellen of opgebeld worden, zeer vervelend daar ik pas verhuisd ben en zaken moet in orde brengen, wat totaal niet lukt, zaterdag was ik ook al in Proximus shop, denkende dat men mij daar kon helpen, ook tevergeefs, kan de technische dienst ook niet bellen, dus mijn enige hoop ligt hier...
Help....

Beste antwoord door LorentzV

Hey Fedor,

Het nummer is inderdaad al overgedragen aan ons, door een technische vertraging is het nummer echter intern nog niet toegekend aan jouw klantbestand en dus ook nog niet actief. Dit gebeurt echter zo snel mogelijk. Mijn excuses voor het ongemak.


Groetjes,
Lorentz.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

NickyL
Forum|alt.badge.img+3
  • Resident
  • June 20, 2017
Dag Fedor, spijt me dit te vernemen, kan je mij alvast de betrokken gegevens bezorgen via een privébericht, kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, onze excuses voor je ongemak. Groetjes, Nicky

  • Auteur
  • Apprentice
  • June 20, 2017
Dag Nicky,
Heb pb gestuurd.
Groetjes

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • June 23, 2017
Hey Fedor,

Het nummer is inderdaad al overgedragen aan ons, door een technische vertraging is het nummer echter intern nog niet toegekend aan jouw klantbestand en dus ook nog niet actief. Dit gebeurt echter zo snel mogelijk. Mijn excuses voor het ongemak.


Groetjes,
Lorentz.