Skip to main content

Opname niet aanwezig

  • June 7, 2017
  • 5 reacties
  • 144 Bekeken

heb een serie opname en maar 1 van de 2 afleveringen is opgenomen.
Maandag 05 juni 24:Legacy alleen S1-E12 is opgenomen en niet S1-E11...

kan deze opname terug geactiveerd worden?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • June 8, 2017
Mijn excuses fauwke, we hebben de opname bij je toegevoegd. Veel kijkplezier!

  • Auteur
  • Rising star
  • June 8, 2017
hallo Ik zie de opname nu onder S1-E1 en niet S1-E11, dus S1-E1 is nu verwijderd ;-)
kan dit rechtgezet worden? alvast bedankt.

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • June 8, 2017
Kan je even de decoder volledig herstarten dmv de stroomschakelaar achteraan. De 2 opnames zouden erop moeten staan.

  • Rookie
  • June 23, 2017
Ik heb hetzelfde probleem, E12 werd opgenomen, E11 niet ???

Forum|alt.badge.img+4
  • Motivator
  • June 23, 2017
Dag Nessanessa, kan je mij via prive bericht je klantnummer eens doorsturen. Dan zal ik de aflevering terugplaatsen. Hier de link om via een prive bericht te antwoorden :

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg,
AndyM