Skip to main content
Vraag

Kan verbruik niet terugvinden in factuur

  • June 20, 2017
  • 3 reacties
  • 137 Bekeken

op mijn factuur van mei (€31) staat "gebruik" €17,34. ik vind daarvan echter niets terug in de pagina "Overzicht van alle kosten betreffende dit nummer". Ik zou dus wel graag weten welk gebruik dit was.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • June 21, 2017
Beste Peter, gelieve via privébericht het betrokken klantennummer te geven. Dit kan u doen door gebruik te maken van volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kunnen we verder nakijken waarvoor dit verbruik is. Groetjes Freya

  • Auteur
  • Rising star
  • June 22, 2017
ondertussen probeer ik al een half uur in "mijn producten" te geraken en krijg "Oeps! Er was een technisch probleem. Kom over enkele minuten terug om uw producten te zien.". Sorry maar de Proximus website is wel de meest onvriendelijke en ik begin het stilaan moe te worden: slechte facturatie, web site die niet werkt. Echt niet tevreden.

NickyL
Forum|alt.badge.img+3
  • Resident
  • June 23, 2017
Dag Peter, kan je ons alvast je login bezorgen via het privébericht, bekijk het graag verder met je! Groetjes, Nicky