Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Netflix staat normaal altijd bij 'op aanvraag' en dan op 'films' of 'series' drukken en daar tussen staat netflix dan. Maar nu staat het er niet meer en ik vind het nergens meer terug. Iemand het zelfde probleem en of iemand die mij hirbij kan mee helpen.
Hallo, Hoe kan ik een Mac Address filter instellen op de B-Box 3? Ik vind die functionaliteit niet direct terug in het menu. Ik kom van een B-box 2 en daar was gewoon een link "Mac filter". Mvg, TakeItEasy
mijn huidig abonnement , (een 2-jarig contract met smartphone) loopt eind deze maand teneinde , en nu reeds sedert 2 weken wordt ik iedere op de middag of meest juist erna , een 5tal minuten , opgebeld met eerst een telefoon nummer , maar had die oproep gemist , daar ik het nummer niet kende , had ik via de witte gids op nummer een opzoeking gedaan en stond er niet bekend , heb dan maar even gegoogeld , en daar stond te lezen dat jet een nummer betrof die verkoop doet via de telefoon , daar ik Norton op mijn smartphone staan heb , heb ik die dan maar geblokkeerd. Zo ging het een week verder en Norton gaf aan dat er een oproep met dit nummer geblokkeerd was. De volgende week kwam er echter een privé-nummer oproep en het bleek #Proximus te zijn om mij een nieuw abonnement aan te smeren , ik zei dat ik er moest over nadenken en bekijken op hun site , maar het vervelende steeds 5 of 10 minuten na 12 uur ! en wat doet een mens meestal rond tijdens dit uur? juist aan tafel en een mens wi
Goeiemorgen, De Tv-gids van Vitaya staat gans de dag op “volgend programma om 06u10". Er kan geen programma geprogrammeerd en opgenomen worden. Kunnen jullie dit doorgeven aan de betrokken diensten alsjeblieft? Alvast bedankt!
Als we online tv kijken valt er tegenwoordig een stuk weg... Help?
Klanten die enkel een mobiel abonnement (geen totaalpakket)hebben beschikken over 1,5 giga, blijkbaar blijft hun vroeger toegestane korting behouden. Wij hebben in ons totaalpakket (méér dan 100 euro) 2 mobiele abonnementen telkens 1 giga. Ik vroeg dan ook onlangs waarom wij ook niet dat bescheiden cadeau van 1,5 giga konden hebben. Antwoord: dat kan, maar dan vervalt jullie vroeger toegestane korting. Dus niet voor iedereen dezelfde regels. Proximus, net als alle andere providers zijn nu eenmaal geen liefdadigheidsinstellingen. Ze hopen de klanten met enkel een mobiel abonnement uiteindelijk via deze acties te lokken naar packs...
Wat is het verschil met bbox 3 en de nieuwe bbox 3v+ ?
Bij het indienen van een klacht, ontvang ik keurig een bevestigingsmail met een nummer van het dossier. So-far-so-good ! Als ik echter ook keurig factuur ontvang, zie ik geen wijzigingen dus wil eens gaan kijken naar de klachtenopvolging en het nummer dat mij werd gegeven. Dit kan je echter NERGENS invullen op de site of my proximus ... Dus wat nu te doen, betalen en afwachten ????
Hallo, ik wacht al sinds midden september op de Iphone 8 (aanbieding met abonnement). Helaas wacht ik nog steeds (mijn huidige iPhone werk ook niet meer goed, wat enorm lastig is). Ik had een afspraak met de koerier maar toen hebben ze de afspraak geannuleerd. Ik mocht dit niet online bestellen dus moest ik moest het via de winkel doen. Dus zogezegd zo gedaan. Maar helaas... In de winkel konden ze me niet helpen (dus voor de eerste maal voor niks geweest). Ik moest wachten tot ik mijn €99 terug kreeg en dan opnieuw bestellen. Dus dit heb ik gedaan. Helaas duurde dit heel erg lang, dus toen ben ik nog eens gaan polsen in de winkel maar ik moest geduld hebben... 13 oktober: telefoon van de winkel, joepie!!! Diezelfde dag ook terug een bericht van de koerier, die ging ook komen met de Iphone... Heel raar. Ik zat met een luxeprobleem. Dus terug naar de klantendienst gebeld om dit te melden. Mevrouw aan telefoon zij dat dat geen enkel probleem was en dat ik mocht kiezen (via wink
Ik heb een paar jaar geleden toen ik in het buitenland zat een daily travel passport geactiveerd. Dit houdt in dat je per dag een bepaald bedrag moet betalen voor zoveel gratis sms’en, internet en belminuten. Nu zit ik echter met het probleem dat ik deze niet meer gedeactiveerd krijg. Ik heb al veel geprobeerd maar vind het gewoon weg niet. Kan iemand me dit fatsoenlijk uitleggen waar ik de uit-knop vind. Alvast bedankt.
Hallo ik probeer al enkele dagen mij via de app terug in te loggen zodra dat is gelukt komt efop dat het myproximus niet gelinkt is aan dat account. Heb het ook gecheckt en het staat actief.
Via ftp:\\users.skynet zie ik mijn verschillende webpagina's staan maar hoe kan ik die nu wissen ?
Wie zijn IMEI-nummer kent, kan bij diefstal of verlies zijn apparaat vanop afstand blokkeren. Dit staat ook zo op de website van proximus. Vandaag werd mijn gsm-toestel verloren. Ik rijd onmiddellijk naar het proximus center in Ninove om mijn sim-kaart te laten blokkeren én mijn toestel te blokkeren. Ze blokkeren mijn sim-kaart en geven me een nieuwe. Ik vraag aan de verkoper daar om ook mijn toestel te blokkeren, want ik heb mijn IMEI-code. Hij is echter totaal niet op de hoogte van het bestaan van die mogelijkheid. Hij begint te zeggen dat ik daarvoor een antivirus nodig heb, wat dus niet klopt. Ik leg het hem uit, maar hij wil niet de moeite doen om het op te zoeken en zegt nogmaals dat het niet kan. Ik keer naar huis en wil zo snel mogelijk mijn toestel blokkeren, zeker gezien de banking apps die tegenwoordig op je gsm staan. Daar zie ik opnieuw op de website van proximus dat je via de klantendienst met je Imei-nummer je gsm kan blokkeren. Ik bel naar de klantendienst waar ze g
Sedert een aantal dagen ontvang ik op mijn GSM (Pay & Go) oproepen gedurende 1 à 2 seconden. Uiteraard veel te kort om te kunnen beantwoorden. De oproep verschijnt in de rubriek "gemiste oproepen" met als oproepnummer 9779868.779.492 en (gespreksduur 00:00.00). Dit is nummer zegt mij helemaal niets en is geen normaal telefoonstructuur. Deze oproepen komen 3 tot 5 x per dag, zowel overdag als 's nachts. Uiteraard heel vervelend. Kan iemand mij helpen om dit te laten stoppen? Heb al eens batterij en SIM kaart verwijderd en teruggeplaatst, maar geen effect.
Beste, Ik wil de optie mobiele data (500mb) extra bestellen maar dit is steeds niet mogelijk. Wegens een technisch probleem dat zich al enkele dagen herhaald. Kan daar een oplossing voor gezocht worden?
In de inkomhal van het appertement hangt een blauwe verdeelbox van Belgacom. Daar komt de kabel van buiten toe en vertrekken kabels naar elk van de appartementen en de lift. Nu willen we de kabel van de lift aansluiten op een GSM module (met batterij i.v.m. mogelijke stroomuitval) omdat het abonnement van Proximus veel te duur is (22€/maand !) voor een lijn die praktisch nooit gebruikt wordt. De kast gaat blijkbaar niet open met een grote kruisschroevendraaier. Ik vermoed dat er een soort van magnetische vergrendeling achter zit. Ben niet van plan een Belgacom-technieker te laten komen om twee draadjes af te koppelen wat ik zelf ook kan (als de doos open gaat tenminste). Iemand een idee hoe die toch te openen en wat er voor nodig is ? (Desnoods knip ik de liftkabel door waar die de box verlaat en krimp ik er een fiche op zodat ik hem toch op de GSM-module kan aansluiten).
Ben sinds vorige week klant maar de tv app werkt gewoon niet kan niet inloggen al enkele telefoontjes gepleegd maar zonder resultaat. Heb alles al geprobeerd verwijderen weer opstarten met verschillende toestellen gsm's iPads laptop niks. Iemand nog een idee ?? Terug naar telenet mms nooit problemen met gehad
Al 2 weken geprobeerd om tv app te starten, maar zegt steeds dat ik de app nog moet activeren. Is al lang geactiveerd, maar werkt niet. Telenet mss toch niet zo slecht?
Ik kan inloggen op de app maar ik kan geen opgenomen programma's bekijken
Deze app werkt zowel op mijn gsm als mijn iPad niet. Ik kan niet inloggen? Telkens krijg ik volgende melding: "de accountgegevens laten niet toe om de applicatie te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus TV applicatie geactiveerd is op de Proximus website (via MyProximus). Wie kan mij helpen?
Beste, Sedert halfweg juni zijn we geen klant meer bij proximus. Sedertdien krijgen we nog elke maand een factuur die we moeten protesteren en die dan gecrediteerd wordt. Telkens we bellen, zegt men dat dit geregeld zal worden en we geen facturen meer zullen krijgen, ook deze maand opnieuw een factuur in de bus. Ik begrijp het niet, we hebben alles inegdiend (decoder, ...) en kregen daar een bewijs van, toch krijgen we nu nog steeds facturen voor de huur van een decoder die we niet hebben. Kan dit nu voor eens en voor altijd aangepast worden? het is echt niet fijn om na 4 maanden daar nog steeds energie in te moeten steken. wij protesteren dan ook formeel factuur 6743939814 van 6,91 euro. Ons klantnummer 614592410 vriendelijke groeten, Heleen Poppe
Een drietal weken geleden werd ik opgebeld door Proximus. De persoon die ik aan de lijn had vertelde me dat ik mijn toenmalige abonnement moest vervangen door een van de huidige formules wilde ik mijn voordelen behouden. De man in kwestie garandeerde mij dat mijn maandbedrag met maximaal 0,3 euro zou stijgen . In werkelijkheid is mijn maandbedrag met bijna 10 euro toegenomen. Dus beste mensen bij Proximus ik begrijp best dat U uw producten probeert aan te prijzen maar blijf eerlijk tegen Uw klanten.
Wat een rip off is dit. Ik kan zowel via mijn proximus app als via de site geen extra data toevoegen aan mijn abonnement . Ondertussen betaal ik bijna €10 extra voor ocharme 0.1 à 0.2 GB extra data verbruik, is dat er niet wat over. Ik kan de tarieven voor extra dat ook nergens vinden net zoals ze ook nooit de prijs aanpassing duidelijk hebben doorgegeven voor de mobilus S. Dus eigenlijk doen jullie maar wat en de klant zal wel betalen? Je zou mss eens kunnen beginnen met een duidelijke communicatie en wat een klant niet verbruikt in de ene maand over te zetten naar de volgende maand ipv enkel het abo geld te ontvangen en aan te passen. Wat gaan jullie hier aan doen want €10 voor 0.2 GB is er over en mijn nieuwe maand start pas over 8 dagen. En zelf extra data toevoegen aan een goedkoper tarief gaat niet.
Sinds een maand hebben wij Proximus tv. Wanneer ik me echter probeer in te loggen via de tv app op mijn iphone, springt de app telkens terug naar het beginscherm in plaats van daadwerkelijk te laden. Hoe kan ik dit oplossen? Ik probeerde dit reeds verschillende keren de voorbije maand, heb mijn toestel al regelmatig herstart alsook de app opnieuw gedownload. Bedankt!
Hey, Ik heb op de moment het tutimus abonnement . Graag wil genieten van het aanbod van de iPhone kan dit? Want ik heb al een gsm abonnement natuurlijk? Ik heb ook bij mijn instap van tutimus een tv voor 50€ gekregen ? En heb dit nog maar 1 jaar? Kan ik de iPhone aan het voordelige tarief krijgen of niet? Mvg, Catalina
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.