Skip to main content
Beantwoord

Donkerblauwe band onderaan

  • November 2, 2017
  • 1 reactie
  • 271 Bekeken

Als we online tv kijken valt er tegenwoordig een stuk weg...


Help?

Beste antwoord door ThomasP

Tomn, kan je in eerste instantie eens volledig je decoder herstarten dmv de stroomschakelaar achteraan? Wanneer dit geen oplossing geeft, controleer even de kabel die van je decoder naar je TV loopt. Controleer de aansluiting ervan en trek deze even uit en steek deze opnieuw in en kijk of dit het probleem oplost. Houd ons op de hoogte!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • Antwoord
  • November 3, 2017
Tomn, kan je in eerste instantie eens volledig je decoder herstarten dmv de stroomschakelaar achteraan? Wanneer dit geen oplossing geeft, controleer even de kabel die van je decoder naar je TV loopt. Controleer de aansluiting ervan en trek deze even uit en steek deze opnieuw in en kijk of dit het probleem oplost. Houd ons op de hoogte!