Skip to main content
Beantwoord

Extra mobiele data

  • October 31, 2017
  • 9 reacties
  • 504 Bekeken

Beste,


Ik wil de optie mobiele data (500mb) extra bestellen maar dit is steeds niet mogelijk. Wegens een technisch probleem dat zich al enkele dagen herhaald.

Kan daar een oplossing voor gezocht worden?

Beste antwoord door CindyD

Hoi Jenten. Kan je even je klantgegevens doorsturen via privébericht aub ? dat kan via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 Ik kijk het graag voor je na. Groetjes, Cindy
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

9 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Apprentice
  • Antwoord
  • October 31, 2017
Hoi Jenten. Kan je even je klantgegevens doorsturen via privébericht aub ? dat kan via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 Ik kijk het graag voor je na. Groetjes, Cindy

  • Apprentice
  • November 1, 2017
Deze optie interesseert me ook omdat ik data nodig heb op reis in europa.
Werkt deze optie ook voor een pay and go kaartje aub?
Blijft deze optie vastgelinkt aan het nummer (kaartje) of is het een éénmalige aanbieding?

Groetjes
Thierry

Martin
  • November 1, 2017
pay and go kaart kun je altijd online opladen > https://www.proximus.be/reloadonline/nl/id_index/all/-herlaad.html

  • Apprentice
  • November 1, 2017
Dat klopt, en doe ik ook.
Maar deze optie geeft het dubbele volume voor dezelfde prijs. Opladen met #152*1# geeft 250Mb voor 5 Euro.
Maar deze optie geeft 500Mb voor 5 Euro.
Daarmee mijn vraag of deze optie ook geldig is voor een pay and go kaartje aub

  • Apprentice
  • November 1, 2017
En voor zover ik gelezen heb op de proximus site was deze optie geldig voor iedereen.

Martin
  • November 1, 2017
Ik ben niet van Proximus zelf dus zal je het antwoord van iemand van Proximus morgen moeten afwachten.
Ik denk niet dat dit geldt voor P&G, maar hopelijk denk ik verkeerd 😉

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • November 1, 2017
Ik vrees ervoor zie hieronder:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bundle_used_up/particulieren/support/klantenzone/kosten-controleren/verbruik-opvolgen/uw-internetvolume-overschreden.html

Martin
  • November 1, 2017
Dan maar hopen dat niet alles op de site van Proximus staat (te vinden is) en de medewerkers nog iets uit hun toverhoed kunnen laten tevoorschijn komen 😉

Maar dit zou toch ook moeten kunnen dat die 500MB bij te bestellen zijn voo de free any time sim kaart (nummer)

  • Rookie
  • November 2, 2017
zie je Jenten , om te verkopen reageren die onmiddellijk ! maar om een probleem zijn er nog 15 wachtenden voor u ! 🤣