Skip to main content
Beantwoord

TV app

  • November 1, 2017
  • 3 reacties
  • 103 Bekeken

Hallo ik probeer al enkele dagen mij via de app terug in te loggen zodra dat is gelukt komt efop dat het myproximus niet gelinkt is aan dat account. Heb het ook gecheckt en het staat actief.

Beste antwoord door ThomasP

Hey Julieke, ik zie dat dit reeds in orde is gebracht sinds 31/10. Kan je nog eens opnieuw proberen? Indien het nog steeds niet werkt, probeer de app even volledig te verwijderen en opnieuw te installeren. Veel succes en houd ons op de hoogte mocht het nog steeds niet werken.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • Antwoord
  • November 2, 2017
Hey Julieke, ik zie dat dit reeds in orde is gebracht sinds 31/10. Kan je nog eens opnieuw proberen? Indien het nog steeds niet werkt, probeer de app even volledig te verwijderen en opnieuw te installeren. Veel succes en houd ons op de hoogte mocht het nog steeds niet werken.

  • Auteur
  • Apprentice
  • November 2, 2017
Hallo ik heb gedaan wat u zei. En nog steeds werkt het niet

LinosD
Forum|alt.badge.img+5
  • Proximus Ambassador
  • November 2, 2017
Julieke, kan je via privébericht naar het MyProximus team (via deze link:

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679) even de gebruikersnaam doorsturen die je gebruikt om in te loggen? Dan kan ik deze aftoetsen aan de aan het telefoonnummer gekoppelde gegevens.