Skip to main content
Beantwoord

Proximus tv app

  • October 29, 2017
  • 5 reacties
  • 191 Bekeken

Deze app werkt zowel op mijn gsm als mijn iPad niet.
Ik kan niet inloggen?
Telkens krijg ik volgende melding: "de accountgegevens laten niet toe om de applicatie te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus TV applicatie geactiveerd is op de Proximus website (via MyProximus).
Wie kan mij helpen?

Beste antwoord door ThomasP

Hey Fidelio, ik heb dit even voor je nagekeken en rechtgezet. De Proximus TV app zal nu correct werken. Veel plezier ermee!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Martin
  • October 29, 2017
zal voor maandag zijn als de mensen van het proximus team hier langs komen en moest het antwoord morgen ook, uitblijven stuur dan een privébericht.

Een privébericht sturen doe je door te klikken hier: > ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • Antwoord
  • October 30, 2017
Hey Fidelio, ik heb dit even voor je nagekeken en rechtgezet. De Proximus TV app zal nu correct werken. Veel plezier ermee!

  • Auteur
  • Apprentice
  • October 30, 2017
Het is idd in orde nu!!!
Bedankt voor de snelle respons!!
Good job...

  • Apprentice
  • November 1, 2017
Op mijn proximus tv app kan ik niet kijken naar opgenomen programma's hoe komt dit al de andere dingen werken perfect ?

Martin
  • November 1, 2017
Herstart eens je decoder door hem 5 seconden zonder stroom te zetten via schakelaar achteraan of door zijn netstekker even uit te trekken.
En probeer dan eens opnieuw of het dan wel lukt.