Skip to main content
Beantwoord

TV app werkt niet

  • October 27, 2017
  • 4 reacties
  • 211 Bekeken

Ben sinds vorige week klant maar de tv app werkt gewoon niet kan niet inloggen al enkele telefoontjes gepleegd maar zonder resultaat. Heb alles al geprobeerd verwijderen weer opstarten met verschillende toestellen gsm's iPads laptop niks. Iemand nog een idee ?? Terug naar telenet mms nooit problemen met gehad

Beste antwoord door SamuelD

Ik heb een aanpassing gedaan, het zou nu wel moeten lukken om in te loggen op de tv app.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • October 28, 2017
Ik heb een aanpassing gedaan, het zou nu wel moeten lukken om in te loggen op de tv app.

Hallo, voor mij geld hetzelfde. Wil inloggen via de app op onze ipad maar kom steeds weer terug op het inlogscherm. Zou u kunnen helpen aub.

Martin
  • November 1, 2017
Ter info aan Proximus medewerkers, sandra_notermans heeft een nieuwe post opgesteld met deze zelfde vraag/probleemstelling.
>
https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/tv-app-op-ipad-keert-steeds-terug-naar-login-scherm-41338/index1.html

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • November 2, 2017
sandra
kan je ons even je lijnnr of klantennr doorgeven via Privebericht samen met je Myproximuslogin
dan kijken we dit voor je na

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg
jonathan