Skip to main content
Beantwoord

Daily Travel Passport

  • November 1, 2017
  • 2 reacties
  • 171 Bekeken

Ik heb een paar jaar geleden toen ik in het buitenland zat een daily travel passport geactiveerd. Dit houdt in dat je per dag een bepaald bedrag moet betalen voor zoveel gratis sms’en, internet en belminuten. Nu zit ik echter met het probleem dat ik deze niet meer gedeactiveerd krijg. Ik heb al veel geprobeerd maar vind het gewoon weg niet. Kan iemand me dit fatsoenlijk uitleggen waar ik de uit-knop vind. Alvast bedankt.

Beste antwoord door AzizA

Hallo Julie,

Kan je mij via het onderstaand link een privébericht versturen met je gsmnummer, dan verwijder ik dat optie voor jou.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Groetjes,

Aziz
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • November 1, 2017
heb je dat geprobeerd via my proximus door in te loggen op http://proximus.be/myproximus

als het niet lukt wachten tot morgen als iemand van Proximus reageert of als er geen reactie moest komen een privébericht sturen.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • November 2, 2017
Hallo Julie,

Kan je mij via het onderstaand link een privébericht versturen met je gsmnummer, dan verwijder ik dat optie voor jou.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Groetjes,

Aziz