Skip to main content
Beantwoord

Netflix

  • October 20, 2017
  • 5 reacties
  • 774 Bekeken

Netflix staat normaal altijd bij 'op aanvraag' en dan op 'films' of 'series' drukken en daar tussen staat netflix dan. Maar nu staat het er niet meer en ik vind het nergens meer terug. Iemand het zelfde probleem en of iemand die mij hirbij kan mee helpen.

Beste antwoord door ThomasP

Gunther9731, ik zag dat je vraag nog steeds open stond. Heb je nog steeds problemen met openen van Netflix? Ons TV team heeft net een aanpassing gedaan op je decoder. Kan je eens even je cookies op je decoder verwijderen door het volgende te doen en opnieuw proberen?
Ga naar Menu -> Mijn account -> instellingen -> cookies -> ja
Herstart nu de decoder dmv de stroomschakelaar achteraan en controleer of Netflix opnieuw zichtbaar is of niet. Houd ons op de hoogte!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Martin
  • October 20, 2017
die Netflix app staat nu onder de "ON DEMAND" knop

Er loopt ook een andere topic hierover:
> https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/netflix-app-verdwenen-41192/index1.html#post588643

  • Auteur
  • Apprentice
  • October 20, 2017
Heb ik al geprobeert en dat staat er niet onder

Martin
  • October 20, 2017
best dan morgen de reactie van iemand van het proximus team afwachten en indien er geen reactie moest komen dan eventueel een privébericht sturen.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • October 21, 2017

Wij hebben het doorgegeven naar ons TV team. Je kan wel ondertussen naar netflix kijken door naar zender 57 te gaan.


ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • Antwoord
  • November 3, 2017
Gunther9731, ik zag dat je vraag nog steeds open stond. Heb je nog steeds problemen met openen van Netflix? Ons TV team heeft net een aanpassing gedaan op je decoder. Kan je eens even je cookies op je decoder verwijderen door het volgende te doen en opnieuw proberen?
Ga naar Menu -> Mijn account -> instellingen -> cookies -> ja
Herstart nu de decoder dmv de stroomschakelaar achteraan en controleer of Netflix opnieuw zichtbaar is of niet. Houd ons op de hoogte!