Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Hoe kan je het forum optimaal gebruiken.
Recent actief
steeds verschillende keren drukken op elke toets om verder te kunnen gaan, ook om tv aan en uit te zetten. Kan ik een nieuw exemplaar krijgen?
Waarom wordt het release jaar van een film niet vermeld in de tv-gids ? Het release jaar verschijnt pas in het overzicht nadat een film werd opgenomen.Stel ook vast dat de omschrijving bij sommige programma's niet klopt bv bij cyclocross wedstrijden op Pickx Sport RaoulL
Wij gaan verhuizen naar app,de vorige bewoner had telenet,er komt juist een losse telefoonkabel binnen zonder stekkerdoos in een soort van wachtkastje ,is dat voldoende voor proximus aan te sluiten?
Kan ik mijn Scarlet e-mail adres (…..@yucom.be) behouden als ik een Skynet account aanmaak?
Sinds een paar dagen zijn er geen nederlandse ondertitels meer bij VTM, bij Familie en Lisa. Zeer vervelend als je niet goed hoort. Kan daar iets aan gedaan worden ? Ligt het bij VTM of bij Proximus?
Sinds eind vorige week krijg ik in office outlook 2007 steeds de foutmeldingIMAP4 server terminating connection Protocol: IMAP Server: imap.proximus.be Port: 993 Error Code: 0x800CCCDDPC is windows 10 met daarop office 2007Werkte al meerdere jaren correct zonder problemen, alle imap settings staan correct. Al vanaf scratch herbegonnen (account verwijderd en opnieuw aangemaakt/ingesteld) … maar na de eerste connectie met de proximus server om mail op te halen gaat het alweer fout. Nog mensen waar dit probleem recentelijk opgekomen is?
Kan u mijn forum account Marc_0283 verwijderen?
Is studio 100 hits kanaal verdwenen. Wij vinden deze niet meer terug ?
Hallo,Onze tv box blijft sinds een dag of 3 zeggen dat er geen verbinding gemaakt kan worden. de andere tv heeft geen probleem. heb de modem al meerdere keren gerest alsook de tv box zelf, geen effect. we hebben verder geen problemen met wifi, enkel die tv box doet het niet.Wij hebben een tv box type V5 compact.
Ik had graag mijn mobile xxs opgezegd aangezien het nu betalend is .Gr
De laatste week kan ik niks meer zien bij tv gids . Ik kon altijd een week vooruit zien en programmeren en ineens niks meer . Als ik van vandaag open doe staan er ook geen programma’s bij zie foto . Hoe komt dit ??
In beneden Tiensestraat te leuven is er zeer slecht GSM bereik van proximus. Ik heb er kantoor en ben veel onbereikbaar, indien dit niet verbeterd dien ik helaas te switchen….In de buurt zijn er wel antennes van base en telenet( dak Tiensestraat 15). Zij huren die plaats namelijk van mij. Misschien is het aangewezen dat proximus daar ook een antenne zet?
Hallo,Ik heb een nieuwe tv decoder daar de oude stuk is en teruggestuurd diend te worden kan ik de labels en het adres toegestuird krijgen zo doende ik deze kan opsturen ?GrtRik
Beste leden. Ik heb meerdere Sim kaarten /nummers bij Proximus. Maar 1 nummer wil in het buitenland niet werken. Op dat moment lijkt het vrij duidelijk dat de Sim kaart defect is. Wisselen met een ander toestel werkt niet. Ik heb hiervoor in het verleden een nieuwe Sim kaart gehaald maar ben net terug in het buitenland geweest en alweer had ik hetzelfde probleem. Van zodra ik terug in België kwam werkte alles weer normaal. Zeer irritant maar bij Proximus zien ze niets fout. Maar het moet toch ergens zitten Bij hun volgens mij
@moderatorenBlijkbaar is mijn login die ik normaal gebruik (zie profiel) geband 😓Foutje? Reden?
GeachteTwee weken voor onze verhuis deel ik ons nieuw adres telefonisch door. Het vroegste dat ze kunnen langskomen om de aansluiting in orde te brengen is pas 1 maand na onze verhuis. Vier dagen erna neem ik nogmaals contact op en kan het een week vroeger maar niet eerder waardoor we nog bijna een maand zonder TV en internet zitten niettegenstaande de bekabeling en contactdoos van Proximus aanwezig zijn. Wij werken met onze smartphone enkel via wifi zodat wij volledig afgesloten zijn van de buitenwereld. In deze moeilijke periode van verhuis hebben wij internet uiteraard hard nodig om onze mails te kunnen raadplegen en beantwoorden. Na 40 jaren trouwe klant te zijn (voorheen Belgacom) verplicht men mij om over te stappen naar de concurrentie aangezien ze ons een maand zonder TV en internet zetten waarvoor wij ook nog dienen voor te betalen zonder er gebruik van te kunnen maken. VAN SERVICE GESPROKEN
Klantnummer: 2129509 Hallo , wij het eens probleem na het BEËINDIGEN met proximus,en nu krijgen we van die dreigmails ,nochtans hebben wij alles gedaan en terug gestuurd naar jullie zoals gevraagd werd .Wij hadden jullie gevraagd om ons abonnement op te zeggen , maar jullie hebben er een boeltje van gemaakt en vallen ons nu nog lastig ,wij werden eerst op vrijdag 7/10 afgesloten van het net door jullie ( wij hadden jullie doorgegeven op de opzeg door te laten gaan op woensdag 12/10/22 ,wij hadden jullie opvrijde avond gevraagd wat de reden was en wij hadden dat weekend wel nog internet nodig voor ons bedrijf “jammer genoeg was dat er niet” op maandag 10/10/22 activeren jullie weer alles DAT WAS DAN AL NIET MEER NODIG !!!!Wij hadden alle onderdelen terug gestuurd met bpost op 10/10/22 EN JULLIE HADDEN ONS OP 13/10 NOGMAALS een ticket gegeven om het nog eens terug te sturen ,graag eens bij jullie in huis kijken om alles op een rijtje te zetten alvorens ons emails te sturen graag hadde
Mijn email komen aan in inbox maar kan ze niet openen ? wat kan het probleem zijn ?Mvgwalter
Recent is er internet box geïnstalleerd bij ons, hierna werkt echter mijn VPN die ik gebruik voor werk niet meer. Dit zou opgelost kunnen worden door PPTP passthrough te enablen, maar ik heb tot nu toe deze optie niet gevonden in de configuratie van de router (via my Proximus).Is er een manier om dit wel te enablen of is dit gewoon niet mogelijk op deze internet box?
Waar kan ik de document voor het aanvraagformulier van overname mailen?Bedankt voor u hulp.
Waar kan ik een code ingeven voor een film gratis te huren in de VOD?Via de uitleg in de mail van de code kan dit via een blauwe knop op de afstandsbediening, maar deze is nergens te vinden.
Mijn vader is overleden en ik wil zijn account bij MyProximus deleten. Dat lukt langs geen kanten, want ik krijg nog steeds emails.Ik wil daar van af.
Sinds enige dagen is de weergave teletekst bij het bekijken van een opgenomen programma niet meer zoals bij rechtstreekse uitzendingen. De zwarte achtergrond is weg en het zijn geen gele letters meer. Op witte achtergrond voor mij slecht leesbaar. Mijn decoder is een V6. Is er hiervoor een oplossing? Is dit bij een V7 ook zo?
Ik beschik over een levenslang geldend attest van FOD Sociale Zekerheid Personen met een handicap en met 10 punten. Kan ik met dit attest in aanmerking komen voor een sociaal tarief voor mijn maandelijkse facturen ?
Ik krijg een bericht binnen van 5 blz. en kan er maar drie lezen. Ik heb een iMac Apple.
Heb je al een account? Inloggen